• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Kan niet inloggen op de server voor mijn Site bij Chello/UPC

Berichten
64
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Kan niet inloggen op de server voor mijn Site bij Chello/UPC.

Username en Password niet correct. Na een nieuw Upgrade 30-50MB.

Meer mensen met hetzelfde probleem?

De site werkt wel maar kan niets veranderen nu.

https://members.chello.nl/c.beaux/index.htm

Groetjes Cor
 
Er zijn inderdaad wel wat problemen bekend ja mbt Internet Accountbeheer.

Heb je al eens via FTP proberen in te loggen en je bestanden via daar proberen aan te passen?
 
Ja dat doe ik altijd met FTP. Maar geeft daar de foutmeldingen. :-\

Heb een email bericht geschreven. Maar dat is al 2 dagen geleden en je hoort niks. Heb geen zin om te blijven bellen hoor.
 
corbeaux zei:
Ja dat doe ik altijd met FTP. Maar geeft daar de foutmeldingen. :-\

Heb een email bericht geschreven. Maar dat is al 2 dagen geleden en je hoort niks. Heb geen zin om te blijven bellen hoor.

Kan je de foutmeldingen hier even plakken? Dan kunnen we zien waar het fout gaat..
 
Ik heb met Windows Commander en WS-FTP geen problemen met inloggen op de FTP server.
 
loosoft zei:
Ik heb met Windows Commander en WS-FTP geen problemen met inloggen op de FTP server.

Vandaar dat ik me afvraag waar de problemen precies zitten :).
 
loosoft zei:
Ik heb met Windows Commander en WS-FTP geen problemen met inloggen op de FTP server.

Hier de foutmelding via FTP en de inlog voor mijn homepage.
 

Bijlagen

  • inlog.jpg
    inlog.jpg
    35,4 KB · Weergaven: 176
corbeaux zei:
Hier de foutmelding via FTP en de inlog voor mijn homepage.

Het programma zegt dus dat je username of wachtwoord fout is. Je username ziet er goed uit, dus moet het je wachtwoord zijn. Probeer het wachtwoord eens in te vullen wat je voor je mail gebruikt?
 
Ben dit weekend ook overgegaan van 30 mb naar 50 mb meer tv en kan ook niet meer op mijn website komen.
Upc helpdesk gaf aan dat het waarschijnlijk met internet explorer temaken heeft.
Gaf als advies om filezilla te gebruiken maar daar krijg je hetzelfde namelijk password niet correct.
Ben zelf gaan kijken bij accountbeheer van upc en daar moet als je ingelogd bent komen te staan: Uw upc breedband internet persoonlijke homepage controleren, maar daar staat deze regel niet bij.
Via inlogggegevens van een buurman die ook upc heeft verschijnt die regel wel maar bij mij niet en is beide geprobeerd op mijn computer.

Nu ik dit wist heb ik de ftp weer gestart maar dan met de inloggegevens van mijn buurman en jahoor die werkt gewoon via mijn computer.
Het lijkt wel of upc bij de overgang van 30 naar 50 mb is vergeten om de homepageruimte van jezelf aan te vinken zodat je er dus nooit meer op je eigen site kan komen.

Heb dit verhaal vanmiddag gemaild naar upc en wacht op antwoord.
Hou jullie op de hoogte.
 
StevenW zei:
Het programma zegt dus dat je username of wachtwoord fout is. Je username ziet er goed uit, dus moet het je wachtwoord zijn. Probeer het wachtwoord eens in te vullen wat je voor je mail gebruikt?


"Username en Password niet correct. Na een nieuw Upgrade 30-50MB."
Volgens mj moet dit inhouden dat het met upc temaken heeft, niet met
hem zelf,want waarom zou je de boel veranderen als het goed werkt?

Probeer via de chat eruit tekomen.

Las net dit.:

Ben zelf gaan kijken bij accountbeheer van upc en daar moet als je ingelogd bent komen te staan: Uw upc breedband internet persoonlijke homepage controleren, maar daar staat deze regel niet bij.

Dus??
 
Terug
Bovenaan