Kan niet inloggen met Fox Sports Go App

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nohara

Forum Gebruiker
Berichten
505
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Wilde zojuist inloggen met mijn iPad bij de Fox Sports go app, maar ik krijg de melding "We hebben geen geldig FOX Sports abonnement gevonden bij uw Ziggo Account."

Dit is uiteraard niet correct (ik heb gewoon een volledig Fox Sports abonnement). Ik dacht wellicht kan ik op slechts 1 apparaat inloggen, dus op mijn oude iPad 2 uitgelogd (kon daar nog wel gewoon kijken), maar dat werkte ook niet, en nu kan ik met beide apparaten niet meer inloggen.

Mijn klantnummer is 13686456


Heeft altijd normaal gewerkt tot ik vandaag probeer in te loggen. Ik heb ook Sport1, Film1 en HBO, en kan wel inloggen bij de apps van deze zenders.

Ik las dat FoxSports er weinig aan kon doen, dus wellicht kan een Ziggo medewerker hier helpen.
 

catastrofus

Forum Gebruiker
Berichten
5.007
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ik zou zeggen, bel ziggo eens (1200) of stuur een PM naar ziggo webcare hier want je weet natuurlijk best wel dat dit forum niet van ziggo is.
 

HRJ

Forum Gebruiker
Berichten
519
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Cookies van zowel Foxsports als van Ziggo verwijderen was in het verleden voor mij de oplossing.
 
Topicstarter
Topicstarter
N

Nohara

Forum Gebruiker
Berichten
505
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ik zou zeggen, bel ziggo eens (1200) of stuur een PM naar ziggo webcare hier want je weet natuurlijk best wel dat dit forum niet van ziggo is.


Er zijn hier toch Ziggo webcare medewerkers actief? Ik ben hier nu ook weer niet zo actief dat ik deze bij forumnaam ken. 1200 kan ik na 18:00 niet bellen, dus dit is voor mij de snelste manier om in contact te komen wil ik vanavond nog kunnen kijken via de app.
 

HRJ

Forum Gebruiker
Berichten
519
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Voor dit soort problemen kun je 1200 tot 00.00 uur bellen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Bovenaan