Ik heb een NAS uitsluitend voor backups.
De NAS staat meestal uit.
Ik start hem m.b.v. WakeOnLan op mac adres.
Om in te loggen in deze NAS keek ik even voor het IP adres in de Ziggo Router.
Dit werkt nu heel even na een harde reset van de router.
Een volgende keer moet ik weer eerst de router resetten.
Anders kan ik er niet op inloggen.
Net te onhandig, de router doet het verder prima.
Iemand een tip?
Reuze bedankt, HEs
De NAS staat meestal uit.
Ik start hem m.b.v. WakeOnLan op mac adres.
Om in te loggen in deze NAS keek ik even voor het IP adres in de Ziggo Router.
Dit werkt nu heel even na een harde reset van de router.
Een volgende keer moet ik weer eerst de router resetten.
Anders kan ik er niet op inloggen.
Net te onhandig, de router doet het verder prima.
Iemand een tip?
Reuze bedankt, HEs