• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Kan niet doorschakelen.. wordt er moe van.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Christiaan Gijtenbeek
  • Startdatum Startdatum
C

Christiaan Gijtenbeek

Sinds vorige week dinsdag 15 december kunnen wij onze telefoonlijnen van UPC niet meer doorschakelen. Aangezien wij deze lijnen zakelijk gebruiken is dit een groot probleem.
UPC stuurt ons steeds van het kastje naar de muur. Modem is goed is het antwoordt > dus conclusie UPC er is niets aan de hand!!!! :(
Maar er is wel wat aan de hand. Want de hele buurt hier (Apeldoorn-Zuid) kan met *21 niet meer doorschakelen. Er komt geen kiestoon om het nummer waarna doorgeschakeld kan worden in te toetsen.

Wie heeft voor ons het antwoordt op de betonnenmuur van UPC!

Wij willen graag betrouwbaarheid voor onze zakelijke belangen. Maar zitten nu toch te twijfelen over andere alternatieven.

Christiaan Gijtenbeek
 
Christiaan Gijtenbeek zei:
Sinds vorige week dinsdag 15 december kunnen wij onze telefoonlijnen van UPC niet meer doorschakelen. Aangezien wij deze lijnen zakelijk gebruiken is dit een groot probleem.
UPC stuurt ons steeds van het kastje naar de muur. Modem is goed is het antwoordt > dus conclusie UPC er is niets aan de hand!!!! :(
Maar er is wel wat aan de hand. Want de hele buurt hier (Apeldoorn-Zuid) kan met *21 niet meer doorschakelen. Er komt geen kiestoon om het nummer waarna doorgeschakeld kan worden in te toetsen.

Wie heeft voor ons het antwoordt op de betonnenmuur van UPC!

Wij willen graag betrouwbaarheid voor onze zakelijke belangen. Maar zitten nu toch te twijfelen over andere alternatieven.

Christiaan Gijtenbeek
ACTG Apeldoorn
Mobiel altijd bereikbaar via 06-xxxxxxxx (dankzij KPN)
Stuur een Pm naar 1 van de UPC Webcare leden die hier op het forum mee kijken. En leg je probleem of problemen uit.

Bijv. naar @Jordy-UPC of @Jezper-UPC

Zij lossen in veel gevallen het probleem snel en adequaat op. :)

Cheers
 
En haal jou gegevens even uit dit topic, mobiel en naam etc is niet nodig in een topic.
Maar wel richting 1 van de UPC Webcare mensen. (Jordy-UPC of Nesta-UPC)
 
Zou één en ander misschien verband met mijn probleem kunnen hebben?

https://ziggoforum.nl/topics/38486/

Ik heb dan het probleem dat ik na #31 geen kiestoon krijg waardoor ik mijn nummer mee kan zenden als ik iemand bel....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan