C
Christiaan Gijtenbeek
Sinds vorige week dinsdag 15 december kunnen wij onze telefoonlijnen van UPC niet meer doorschakelen. Aangezien wij deze lijnen zakelijk gebruiken is dit een groot probleem.
UPC stuurt ons steeds van het kastje naar de muur. Modem is goed is het antwoordt > dus conclusie UPC er is niets aan de hand!!!!
Maar er is wel wat aan de hand. Want de hele buurt hier (Apeldoorn-Zuid) kan met *21 niet meer doorschakelen. Er komt geen kiestoon om het nummer waarna doorgeschakeld kan worden in te toetsen.
Wie heeft voor ons het antwoordt op de betonnenmuur van UPC!
Wij willen graag betrouwbaarheid voor onze zakelijke belangen. Maar zitten nu toch te twijfelen over andere alternatieven.
Christiaan Gijtenbeek
UPC stuurt ons steeds van het kastje naar de muur. Modem is goed is het antwoordt > dus conclusie UPC er is niets aan de hand!!!!

Maar er is wel wat aan de hand. Want de hele buurt hier (Apeldoorn-Zuid) kan met *21 niet meer doorschakelen. Er komt geen kiestoon om het nummer waarna doorgeschakeld kan worden in te toetsen.
Wie heeft voor ons het antwoordt op de betonnenmuur van UPC!
Wij willen graag betrouwbaarheid voor onze zakelijke belangen. Maar zitten nu toch te twijfelen over andere alternatieven.
Christiaan Gijtenbeek
