Kan niet doorschakelen met Samsung S2

Status
Niet open voor verdere reacties.

neet

Forum Gebruiker
Berichten
10
Hallo,

Vóór 10/7/2014 kon ik met Tele2 in mijn Samsung S2 gewoon dagelijks doorschakelen via de telefoon. Bij Ziggo is dit niet mogelijk!? Is voor mij belangrijk omdat ik bijna dagelijks het doorschakelen aan en uit moet zetten. Het toestel geeft als code: "onverwachte reactie van netwerk" op en ergens anders kon ik iets lezen dat de mmi codes niet goed staan.
Ziggo klantenservice kon mij vandaag niet helpen, hij wist het gewoon niet.
De S2 van mijn vrouw ik ook niet meer via de doorschakel functie in de telefoon (ook S2) door te schakelen.

Verder werkt Ziggo Mobiel prima en is de klantenservice ok. Ik wil niet dat we om deze reden snel weer naar een andere provider moeten.
Hier moet vanuit Ziggo toch een oplossing zijn? Wat moet ik doen om doorschakelen via mijn telefoon aan en uit te zetten te regelen?

Ik hoop op een spoedige oplossing.

Grtz,
Rene
 
Topicstarter
Topicstarter
N

neet

Forum Gebruiker
Berichten
10
Vandaag werd ik na 3 mails, 2 telefoontjes en een telefoontje van Samsung gebeld door Ziggo. Er werd gewoon verteld, verwoord door de technicus??!!, dat doorschakelen met de telefoon niet kan. Samsung belde me direct de volgende dag al en liet me weten dat Ziggo de MMI code's moet aanpassen.
Wat zijn dat voor technici bij Ziggo??!!

Nu moet ik dus 2 keer per dag naar mijn instellingen om doorschakelen aan en uit te zetten.

Het is bij ons niet mogelijk zegt ze......... Natuurlijk is het wel mogelijk maar niemand weet wat ze moeten doen iom Vodafone. Los het op, wat is dat nou hee.... We hebben het over toppers als Ziggo en Vodafone.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Bovenaan