• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Kan na migratie geen mail ontvangen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Herbe089
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
H

Herbe089

Sinds gisteravond kunnne mijn vrouw en ik geen mail meer ontvangen op onze oude @wanadoo adressen. Jarenlang heeft dit probleemloos gewerkt.

Ik heb géén mail ontvangen en géén brief ontvangen van Ziggo over de migratie.

Na het aanpassen van alle instellingen kan ik wel mail verzenden, maar bij het aanmelden op de pop server worden onze nieuwe @ziggo adressen geweigerd. Wij gebruiken beiden ook Gmail, en ook daar wordt de toegang geweigerd als we daar onze Wanadoo/Orange/Ziggo mail willen ophalen.

Bellen met de 070-helpdesk gaf het :schater:lachwekkende:schater: antwoord dat we een uurtje moesten wachten voordat Outlook deze wijzigingen had verwerkt. Wat een giller, niet te geloven. Wat een brevet van onkunde.:no:

Anyway. Is er misschien iemand hier bereid om ons te helpen. Ik heb het antwoord op bovenstaande vraag nog niet gevonden in het forum.

Bedankt alvast! Marco
 
Hi!

Sinds gisteravond kunnne mijn vrouw en ik geen mail meer ontvangen op onze oude @wanadoo adressen. Jarenlang heeft dit probleemloos gewerkt.

Anyway. Is er misschien iemand hier bereid om ons te helpen. Ik heb het antwoord op bovenstaande vraag nog niet gevonden in het forum.

Bedankt alvast! Marco

En je mailbox is niet over quota? (=vol) ... ?

Of staat er toevallig een forward op de mailbox?
Bij een forward is de situatie iets anders als dat het bij Orange was.

Bij Ziggo is een forward een forward, mail komt dus aan in de box waar je naar forward.

Bij Orange was een forward een store en forward, de mailbox zelf sloeg hem op en vervolgens ook nog doorgestuurd naar de forward.

Wellicht helpt dit te begrijpen wat er kan zijn met je mailbox.

Check even of er een forward is ingesteld, dit kun je op de portal doen.

Bye,
Raymond.
 
Sinds gisteravond kunnne mijn vrouw en ik geen mail meer ontvangen op onze oude @wanadoo adressen. Jarenlang heeft dit probleemloos gewerkt.

Ik heb géén mail ontvangen en géén brief ontvangen van Ziggo over de migratie.

Na het aanpassen van alle instellingen kan ik wel mail verzenden, maar bij het aanmelden op de pop server worden onze nieuwe @ziggo adressen geweigerd. Wij gebruiken beiden ook Gmail, en ook daar wordt de toegang geweigerd als we daar onze Wanadoo/Orange/Ziggo mail willen ophalen.

Bellen met de 070-helpdesk gaf het :schater:lachwekkende:schater: antwoord dat we een uurtje moesten wachten voordat Outlook deze wijzigingen had verwerkt. Wat een giller, niet te geloven. Wat een brevet van onkunde.:no:

Anyway. Is er misschien iemand hier bereid om ons te helpen. Ik heb het antwoord op bovenstaande vraag nog niet gevonden in het forum.

Bedankt alvast! Marco
Kijk ook even naar dit topic ;). Ik heb hetzelfde probleem, en ook hetzelfde geweldige antwoord van dat nummer gekregen... geweldig :schater:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan