jeepee61
Forum Gebruiker
- Berichten
- 4
Hallo, ik(of beter gezegd mijn moeder) heb een raar probleem:
op 30 mei heeft ze Ziggo internet gekregen, ik heb het voor haar geïnstalleerd en dat ging vrij vlot, alleen kreeg ik geen signaal, omdat men was vergeten het account te activeren. Na een half uurtje wachten was het echter in orde.
Toen heb ik geprobeerd om een mijn ziggo account te maken ,gewoon via de website.Gaat vrij simpel, echter mijn moeder had het verkeerde emailadres aangemaakt en dat lukte toen niet met de activeringslink. Diezelfde avond nog een nieuw gmail account aangemaakt en opnieuw geprobeerd. bleek dat de activerinkslink eerst uitgewerkt moest zijn. ff paar dagen gewacht en opnieuw gaan registreren. Op de link geklikt (nu wel ontvangen op het nieuwe mailadres) en toen kreeg ik de melding: account is niet geactiveerd. Klantenservice gebelde haar laten vertellen hoe het moest (terwijl ik haar had verteld exact hetzelfde gedaan). Weer een paar dagen gewacht tot de activeringslink uitgewerkt was en toen opnieuw geprobeerd en raar maar waar. Het account was niet geactiveerd, weer gebeld en toen werd ik verbonden me de TD en die zou het account resetten (zou ongeveer een week duren). Na een week weer geprobeerd en jawel hoor, jullie raden het al: het account was niet geactiveerd. om gek van te worden. Maar weer gebeld met iemand die het ook niet begreep, toen een contactformulier ingevuld. (ondertussen wel al 4 x het verzoek gekregen om toch mee te werken aan het klanttevredenheids onderzoek van Ziggo) en men reageerde met de opmerkingen: op Ziggo.nl kunt u zich registreren om een mijn ziggo account te maken. Het is me trouwens nog niet gelukt, als ik bijvoorbeeld wil inloggen dan krijg ik de foutmelding : onjuiste gebruikersnaam of wachtwoord, terwijl ik voor mijn moeke een simpele gebruikersnaam en wachtwoord had gekozen. wil ik een nieuw wachtwoord aanvragen dan kom ik in een menu waarbij men mij via de post een nieuw wachtwoord zou toesturen. Al 2x gedaan, maar geen post. Vul ik in bij gebruikersnaam vergeten, dat krijg ik gelijk de foutmelding: vanwege een technische storing is het niet mogelijk. probeert u het later eens. Inmiddels is het nu 29 juli, bijna 2 maanden later en mijn moeder kan geen tv kijken op haar tablet en ze kan ook geen inzage krijgen de facturen etc. En schijnbaar is niemand capabel genoeg om dit probleem op te lossen. absurd gewoon. Het is dat ziggo een bijna monopolie heeft hier in limburg anders zou ik haar sterk adviseren om naar de concurent te gaan. Ook is het voor haar niet mogelijk om de naam van haar overleden echtgenoot om te zetten (toen ze alleen tv had van ziggo) in haar eigen naam want..... daarvoor moet je inloggen op..........mijn ziggo
yeah:
op 30 mei heeft ze Ziggo internet gekregen, ik heb het voor haar geïnstalleerd en dat ging vrij vlot, alleen kreeg ik geen signaal, omdat men was vergeten het account te activeren. Na een half uurtje wachten was het echter in orde.
Toen heb ik geprobeerd om een mijn ziggo account te maken ,gewoon via de website.Gaat vrij simpel, echter mijn moeder had het verkeerde emailadres aangemaakt en dat lukte toen niet met de activeringslink. Diezelfde avond nog een nieuw gmail account aangemaakt en opnieuw geprobeerd. bleek dat de activerinkslink eerst uitgewerkt moest zijn. ff paar dagen gewacht en opnieuw gaan registreren. Op de link geklikt (nu wel ontvangen op het nieuwe mailadres) en toen kreeg ik de melding: account is niet geactiveerd. Klantenservice gebelde haar laten vertellen hoe het moest (terwijl ik haar had verteld exact hetzelfde gedaan). Weer een paar dagen gewacht tot de activeringslink uitgewerkt was en toen opnieuw geprobeerd en raar maar waar. Het account was niet geactiveerd, weer gebeld en toen werd ik verbonden me de TD en die zou het account resetten (zou ongeveer een week duren). Na een week weer geprobeerd en jawel hoor, jullie raden het al: het account was niet geactiveerd. om gek van te worden. Maar weer gebeld met iemand die het ook niet begreep, toen een contactformulier ingevuld. (ondertussen wel al 4 x het verzoek gekregen om toch mee te werken aan het klanttevredenheids onderzoek van Ziggo) en men reageerde met de opmerkingen: op Ziggo.nl kunt u zich registreren om een mijn ziggo account te maken. Het is me trouwens nog niet gelukt, als ik bijvoorbeeld wil inloggen dan krijg ik de foutmelding : onjuiste gebruikersnaam of wachtwoord, terwijl ik voor mijn moeke een simpele gebruikersnaam en wachtwoord had gekozen. wil ik een nieuw wachtwoord aanvragen dan kom ik in een menu waarbij men mij via de post een nieuw wachtwoord zou toesturen. Al 2x gedaan, maar geen post. Vul ik in bij gebruikersnaam vergeten, dat krijg ik gelijk de foutmelding: vanwege een technische storing is het niet mogelijk. probeert u het later eens. Inmiddels is het nu 29 juli, bijna 2 maanden later en mijn moeder kan geen tv kijken op haar tablet en ze kan ook geen inzage krijgen de facturen etc. En schijnbaar is niemand capabel genoeg om dit probleem op te lossen. absurd gewoon. Het is dat ziggo een bijna monopolie heeft hier in limburg anders zou ik haar sterk adviseren om naar de concurent te gaan. Ook is het voor haar niet mogelijk om de naam van haar overleden echtgenoot om te zetten (toen ze alleen tv had van ziggo) in haar eigen naam want..... daarvoor moet je inloggen op..........mijn ziggo
