K
kim snoek
Hello,
Net met de forum begonnen in de hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik kan namelijk niet inloggen bij mijn Ziggo wat ik ook probeer. Bellen met de klantenservice lukt me niet en met e-mail krijg ik het idee dat ze denken dat ik een idioot ben! Ik vind mijn rekeningen aan de hooge kant een probeer dus in te loggen om te kijken wat er aan de hand is. Het programme accepteerd geen enkel naam dat ik intiep en dus kom ik niet verder. Is er iemand die een oplossing weet of een andere nummer waar ik wel iemand persoonlijk te spreken krijg? Bedankt.:roll:
Net met de forum begonnen in de hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik kan namelijk niet inloggen bij mijn Ziggo wat ik ook probeer. Bellen met de klantenservice lukt me niet en met e-mail krijg ik het idee dat ze denken dat ik een idioot ben! Ik vind mijn rekeningen aan de hooge kant een probeer dus in te loggen om te kijken wat er aan de hand is. Het programme accepteerd geen enkel naam dat ik intiep en dus kom ik niet verder. Is er iemand die een oplossing weet of een andere nummer waar ik wel iemand persoonlijk te spreken krijg? Bedankt.:roll:
??