• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Kan mijn factuur niet online kijken

  • Onderwerp starter Onderwerp starter kim snoek
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
K

kim snoek

Hello,
Net met de forum begonnen in de hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik kan namelijk niet inloggen bij mijn Ziggo wat ik ook probeer. Bellen met de klantenservice lukt me niet en met e-mail krijg ik het idee dat ze denken dat ik een idioot ben! Ik vind mijn rekeningen aan de hooge kant een probeer dus in te loggen om te kijken wat er aan de hand is. Het programme accepteerd geen enkel naam dat ik intiep en dus kom ik niet verder. Is er iemand die een oplossing weet of een andere nummer waar ik wel iemand persoonlijk te spreken krijg? Bedankt.:roll:
 
probeer dus in te loggen om te kijken wat er aan de hand is. Het programme accepteerd geen enkel naam dat ik intiep en dus kom ik niet verder.
Je moet inloggen op:
https://www.ziggo.nl/mijnziggo/factuur/

Als gebruikersnaam vul je in het deel van je email-adres van je hoofd-account wat vóór het @-teken staat. Dus indien je hoofdaccount [email protected] is, dan moet je invullen als gebruikersnaam: jan.jansen (dus zonder het @casema.nl)

Dan het wachtwoord wat bij je hoofd-email account hoort.

Daarna zou je ingelogd moeten zijn.
 
kan nog steeds niet inloggen!

Hoe een gebruikers naam wordt gebruikt wist ik al. Hetzelfde antwoord kreeg ik ook van ziggo. Het maakt niet uit wat ik probeer, mijn naam of die van mijn man ,met alle combinaties van wachtwoorden die ik ooit heb gebruikt kom ik er niet in. Bellen lukt ook niet. Iedere keer is het verkeerd antwoord of probeer op een andere tijdstip! Ik ga nu nog een poging wagen met bellen en anders moet ik gaan schrijven. Bedankt.:cry:
 
Hoe een gebruikers naam wordt gebruikt wist ik al. Hetzelfde antwoord kreeg ik ook van ziggo. Het maakt niet uit wat ik probeer, mijn naam of die van mijn man ,met alle combinaties van wachtwoorden die ik ooit heb gebruikt kom ik er niet in. Bellen lukt ook niet. Iedere keer is het verkeerd antwoord of probeer op een andere tijdstip! Ik ga nu nog een poging wagen met bellen en anders moet ik gaan schrijven. Bedankt.:cry:

Kun je met die gebruikersnaam (maar dan met @casema.nl erachter) wel inloggen op de webmail van casema van je hoofd-account ??
Kom je daar ook niet in, dan is je wachtwoord misschien niet goed. Kom je daar wel in, dan is dit misschien niet je hoofd-account, maar een secundaire mail-account. Met een secundaire accountnaam kun je niet inloggen op je facturen.
 
Bedankt Cees, Ik heb dat ook allemaal geprobeerd maar het lukte niet. Ik heb de klanten service aan de lijn gehad plus een technicus en zelfs na een uur was het ons niet gelukt. Nu komt er een monteur langs dinsdag om alles na te kijken en waarschijnlijk de modem vervangen! Scrijnt dat het de verkeerde informatie doorstuurt?
Je hoort het wel.
 
bijzonder, een modem die beinvloed wat je intypt op een website...

Niet lullig bedoelt, maar geloof er niks van dat dat het geval is...
 
Bedankt Cees, Ik heb dat ook allemaal geprobeerd maar het lukte niet. Ik heb de klanten service aan de lijn gehad plus een technicus en zelfs na een uur was het ons niet gelukt. Nu komt er een monteur langs dinsdag om alles na te kijken en waarschijnlijk de modem vervangen! Scrijnt dat het de verkeerde informatie doorstuurt?
Je hoort het wel.

HUH?????

En je hebt wel gewoon internet??????
Zou wel heel vreemd zijn, je modem staat namelijk los van het inloggen op de service site.............
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan