Kan met smartphone geen (ziggo-)mail versturen van 1 van mijn 2 mailadressen

Patrick van 't Hooft

Forum Gebruiker
Berichten
5
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ik word gek: met mijn smartphone (iPhone) krijg ik geen mail meer verstuurd met één van mijn twee mailadressen. Met dat andere mailladres dus wel.
'Gebruikersnaam en/of wachtwoord onjuist' krijg ik telkens als ik vanaf dat niet-werkende adres een mail wil versturen. Op de laptop werken beide adressen prima. Heb alles op de telefoon al 1000x gecheckt maar weet niet waar de fout zit. Zat vast wel weer iets simpels zijn, maar in welke hoek moet ik het zoeken...?
 
iets met KAPITALEN of onderkast? (Shift of CAPS-LOCK)
Verborgen spaties....
Ik roep maar wat hoor :)
 
Het hoeft niet aan de accountgegevens te liggen. Sommige programmas geven dit antwoord ook als je een niet bestaande server probeert te bereiken. b.v. "stmp.Ziggo.nl" i.p.v. "smtp.ziggo.nl"
Ik roep maar wat hoor :)
 
Ehm....Even al jullie vragen doorlopen:
- Ik gebruik op de telefoon gewoon het mailprogramma van Apple, zoals dat op de iPhone staat.
- Capslock enzo... dat is het niet.
- Smtp.ziggo.nl > niks aan veranderd
- Wel een week of wat geleden de mailwachtwoorden veranderd. Zoals gezegd:; bij dat ene mailadres is alles gewoon oké (op telefoon én laptop, dat andere dus niet (wel op laptop, niet op telefoon)
- OS: hoe bedoel je? iPhone, dus IOS (14.6)
Ik krijg dus telkens: gebruikersnaam en/of wachtwoord onjuist. Gebruikersnaam is gewoon het mailadres, dat zie ik ook als ik bij accounts kijk bij mijn mailprogramma op de laptop. Dus daar kan de fout niet in zitten.
Misschien maar eens verwijderen en opnieuw aanmaken, dat ene mailadres?
 
Laatst bewerkt:
Heb je het account met dat e-mailadres dat problemen geeft als eens helemaal verwijderd?
Telefoon uitgezet en opnieuw gestart en toen dat account weer aangemaakt?
Dat wil wel eens problemen oplossen
 
- OS: hoe bedoel je? iPhone, dus IOS (14.6)
Ik krijg dus telkens: gebruikersnaam en/of wachtwoord onjuist. Gebruikersnaam is gewoon het mailadres, dat zie ik ook als ik bij accounts kijk bij mijn mailprogramma op de laptop. Dus daar kan de fout niet in zitten.
Misschien maar eens verwijderen en opnieuw aanmaken, dat ene mailadres?
OS Operating System.

En delete inderdaad je "verkeerde" account en voeg daarna deze toe. Dit lost vaak problemen op. (Zie ook #7 waar dit wordt gemeld)
 

Bijlagen

  • 1.jpeg
    1.jpeg
    109,6 KB · Weergaven: 110
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan