P
Peter_v_M
Zit hier met het volgende probleem, heb van iemand een CISCO 8485 overgenomen.
Heb de ontvanger daar werkend zijn draaien kompleet met ITV van Ziggo.
Ontvanger thuis aangesloten fabrieksinstellingen terug gezet, en de Ziggo Smartcard uit de oude Humax HD ontvanger in de Cisco gestopt.
Uiteraard heb ik de niet retour geschikte componenten verwijderd.
En de Tratec versterker geplaatst.
Alles werkt op het interactieve na, groene lampje blijft knipperen en het kabelmodem in de ontvanger krijgt geen IP adres toegewezen.
Vanalles geprobeerd met allerlei lengtes kabel, en types COAX12, KOKA sat Coax, connectors alle uitgangen van de Tratec, rechtstreeks op de aop....enz.
Signaalsterkte varieert tussen de 60 en 80 procent, tussen de diverse zenders en een kwaliteit van 100 procent.
Ik weet het nu echt niet meer, maar kan het zo zijn dat op een of andere manier ITV op mijn abonnement nog geactiveerd moet worden ?
Moet ik voor deze ontvanger een nieuwe smartcard activeren ?
Wie heeft er nog een tip voor me, die bekabeling kan het toch echt niet meer zijn.
Met vriendelijke groet,
Peter
Heb de ontvanger daar werkend zijn draaien kompleet met ITV van Ziggo.
Ontvanger thuis aangesloten fabrieksinstellingen terug gezet, en de Ziggo Smartcard uit de oude Humax HD ontvanger in de Cisco gestopt.
Uiteraard heb ik de niet retour geschikte componenten verwijderd.
En de Tratec versterker geplaatst.
Alles werkt op het interactieve na, groene lampje blijft knipperen en het kabelmodem in de ontvanger krijgt geen IP adres toegewezen.
Vanalles geprobeerd met allerlei lengtes kabel, en types COAX12, KOKA sat Coax, connectors alle uitgangen van de Tratec, rechtstreeks op de aop....enz.
Signaalsterkte varieert tussen de 60 en 80 procent, tussen de diverse zenders en een kwaliteit van 100 procent.
Ik weet het nu echt niet meer, maar kan het zo zijn dat op een of andere manier ITV op mijn abonnement nog geactiveerd moet worden ?
Moet ik voor deze ontvanger een nieuwe smartcard activeren ?
Wie heeft er nog een tip voor me, die bekabeling kan het toch echt niet meer zijn.
Met vriendelijke groet,
Peter