W
wnijhoff
Hallo,
Ik zou graag willen weten of het ook mogelijk is om programma's die ik heb opgenomen op de HB te bekijken op een ander apparaat (PC, Tablet, Mediaplayer). Ik heb op mijn slaapkamer een mediaplayer aangesloten op mijn TV en ik zou daar graag programma's die ik heb opgenomen op willen bekijken. Weet misschien iemand of dit mogelijk is, en zo ja hoe dan, en zo niet of dit nog gaat komen?
Tevens zou ik graag opgenomen programma's naar m'n PC willen halen om ze te kunnen bewaren c.q. bewerken e.o. branden op DVD.
Ik had voorheen een KISS DVD recorder en daarmee kon ik dat wel. Helaas heeft die de geest gegeven :'(
Groet,
Wander
Ik zou graag willen weten of het ook mogelijk is om programma's die ik heb opgenomen op de HB te bekijken op een ander apparaat (PC, Tablet, Mediaplayer). Ik heb op mijn slaapkamer een mediaplayer aangesloten op mijn TV en ik zou daar graag programma's die ik heb opgenomen op willen bekijken. Weet misschien iemand of dit mogelijk is, en zo ja hoe dan, en zo niet of dit nog gaat komen?
Tevens zou ik graag opgenomen programma's naar m'n PC willen halen om ze te kunnen bewaren c.q. bewerken e.o. branden op DVD.
Ik had voorheen een KISS DVD recorder en daarmee kon ik dat wel. Helaas heeft die de geest gegeven :'(
Groet,
Wander
