• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Kan ik binnen 30 dagen van mijn contract af?

Rijk van Geest

Forum Gebruiker
Berichten
415
Rotterdam.
Sinds 3 weken heb ik Chello Extreme + telefonie.
- Download speed was traag, is inmiddels hersteld.
- Upload speed is nog steeds traag, "wordt al dagen aan gewerkt"
- Drie dagen zonder telefoon gezeten na "overschakeling". Voicemail kan nu ingesproken worden maar niet afgeluisterd.

Inmiddels zeker 50 keer HD gebeld. HD verwijst regelmatig door naar klachtenformulier Qmail en omgekeerd.

Kan ik (binnen 30 dagen) mijn contract ontbinden?

Groet,
RvG
 
Wat ik zo lees op grond van niet geleverde diensten en het niet oplossen van de probleem binnen 48 uur of weleke tijdsbestek ervoor staat!
 
East zei:
.... en het niet oplossen van de probleem binnen 48 uur of welk tijdsbestek ervoor staat!
Dan heb je recht op teruggaaf van abonnementsgeld in het kader van het garantieplan. Is nog geen reden tot ontbinding van het contract.
 
Lytse Pier zei:
Dan heb je recht op teruggaaf van abonnementsgeld in het kader van het garantieplan. Is nog geen reden tot ontbinding van het contract.

Wat krijg je dan 5 euro korting WAAUUUUUUW
Maar vertel als de problemen zich blijven aanhouden wat dan?
Ik zie het wel een reden voor contract ontbinding als ze het niet binnen zeg maar 7 werkdagen kunnen verhelpen.
 
East zei:
Ik zie het wel een reden voor contract ontbinding als ze het niet binnen zeg maar 7 werkdagen kunnen verhelpen.
Da's al heel wat anders dan 48 uur .....
Ben geen expert, misschien iemand anders ?

(Hint: lief aan'kijken' doet soms heel veel ....)
 
ik zie het probleem wel... maar ik ben bang dat je er niet onderuit komt of het moet langer dan zoveel dagen NIET werken, zo te zien werkt het wel, al werkt het niet te best. <-- telefonie gedeelte.
je kan hiervoor idd je geld terug krijgen (staat ergens in het UPC garantie plan).

volgens mij garandeerd UPC nooit de volledige snelheid voor het internet en kan je hier helaas niks aan doen, dit doet naar mijn weten elke provider.

suc6 ermee :6
 
Terug
Bovenaan