• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Kan iemand mijn router weer aanzetten?

  • Onderwerp starter Zoveelsteklager
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Z

Zoveelsteklager

Kan iemand mijn router weer aanzetten? [Opgelost zover]

Ik vroeg laatst iemand van het webcare team of kon bekijken waarom de Wifispot functionaliteit blijft uitzenden na het uitzetten hiervan.
De complete routerfunctionaliteit is nu uitgeschakeld, wat inderdaad ervoor gezorgd heeft dat Wifispot nu ook uitstaat.
Ik denk alleen dat ik liever wel toegang tot slechte wifi heb, dan helemaal geen internet, dus zou iemand mij z.s.m. kunnen helpen met het reactiveren van de router?
Vanwege het weer is er blijkbaar geen HSDPA meer te ontvangen via mijn telefoon, wat de productiviteit wat verlaagd.

EDIT:
1200 gebeld, was een stuk duidelijker, wordt op het moment opgelost.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
1200 is sowieso de enige juiste keuze.

Dit is geen Ziggo helpdesk en ook al zou iemand van het webcare team dit bericht per ongeluk lezen, dan is de relatie tussen je nickname hier en je klantgegevens bij Ziggo natuurlijk niet te leggen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan