S
spanport
Ben begonnen met wanadoo werd daarna casema dan via orange cable easy nu online dit om het eenvoudig te houden.
Ziggo is (wat ik er nog van snap) een samengaan van @home casema en orange.
Ik heb kabeltelevisie Z1, telefoon via de kabel en internet orange cable easy.
Nu komt Ziggo met een alles in 1 pakket.
Lijkt mij logisch dat een firma (die ook alles afrekent op mij rekening) eenvoudig abonnementen kan omzetten.
Bij navraag moet ik nu wachten met overgaan naar alles in 1 totdat ik mijn abo van orange dat een jaar abonnement blijkt te zijn en niet per maand is op te zeggen per 1-3-2009 opzeg dit om dubbel betalen te vermijden. Kan iemand mij vertellen of het bovenstaande klopt?
Ik heb namelijk van klantenservice (na eindeloos wachten) eindelijk contact een antwoord van het kan vriezen of dooien gehad.
Mailverkeer schijnt men bij ziggo nog nooit van gehoord te hebben.
Ik heb 3x een mail gestuurd en kreeg prompt een automatisch bericht dat ik zo spoedig mogelijk bericht krijg.Niet dus. Een optie gaat waarschijnlijk worden om per 1 sept. alles op te zeggen en naar een andere provider te gaan. Bij de klantenservice is een klant welkom maar hij moet vooral niet zeuren
Reacties graag.
Ziggo is (wat ik er nog van snap) een samengaan van @home casema en orange.
Ik heb kabeltelevisie Z1, telefoon via de kabel en internet orange cable easy.
Nu komt Ziggo met een alles in 1 pakket.
Lijkt mij logisch dat een firma (die ook alles afrekent op mij rekening) eenvoudig abonnementen kan omzetten.
Bij navraag moet ik nu wachten met overgaan naar alles in 1 totdat ik mijn abo van orange dat een jaar abonnement blijkt te zijn en niet per maand is op te zeggen per 1-3-2009 opzeg dit om dubbel betalen te vermijden. Kan iemand mij vertellen of het bovenstaande klopt?
Ik heb namelijk van klantenservice (na eindeloos wachten) eindelijk contact een antwoord van het kan vriezen of dooien gehad.
Mailverkeer schijnt men bij ziggo nog nooit van gehoord te hebben.
Ik heb 3x een mail gestuurd en kreeg prompt een automatisch bericht dat ik zo spoedig mogelijk bericht krijg.Niet dus. Een optie gaat waarschijnlijk worden om per 1 sept. alles op te zeggen en naar een andere provider te gaan. Bij de klantenservice is een klant welkom maar hij moet vooral niet zeuren
Reacties graag.