Kan het nog trager?

T

theotheo

Hier in regio Nederlek (hoort volgens upc bij Rotterdam) is de verbinding nu sinds een week niet vooruit te branden. Normaal zaten we hier op snelheden (overdag) van 140 tot ('s nachts) 180, op een gegeven moment zelfs op 240. ik heb gewoon chello classic met een wrakkerig com21 modem.

Heb nu de helpdesk al een paar keer aan de lijn gehad (ok, ben zelf ict-er) maar die weten dus echt niets. "Ja, meneer u hebt een te zwak signaal, we sturen u een nieuwe splitter" waarop ik antwoord, hoe zit het dan met de buren die op dit moment ook niet meer boven de 30Kb/s uitkomen... jah, dan staat los van elkaar.

Volgende week komt er een monteur langs, ik denk dat ik mijn com21 maar gelijk effe zonder adapter op 230V gooi, ben ik daar in ieder geval van af.

Zijn er nog meer die met een belachelijke verbinding zitten, voornamelijk in deze regio dan...

THEOTHEO
 
als je zegt dat je modem kapot is, krijg je meteen een motorola modem met de nieuwe snelheden
 
HAHA hetzelfde probleem als ik. Zit ook in Nederlek (krimpen) en bij mij is het ook niet vooruit te branden. Ga zometeen maar is bellen want bent behoorlijk zattig aant worden!!
 
Vandaag de helpdesk aan de lijn gehad (optie: geen verbinding, dan krijg je de regio centrale) ik kreeg doodleuk van die man te horen dat wij aan een wijk-hub zitten met een zeer slechte reputatie. Dus ik zeg tegen die man, wat gaan jullie er aan doen dan. Ja, we zijn er mee bezig werd geantwoord. Laat ik nou net ^*&@$^%@#$% een goede verbinding hebben toen ik ze belde.

Maar wees gerust, de snelheid is weer gezakt en de packet loss gestegen.

Wat is hier nou echt het probleem. Tot medio vorig jaar ging alles goed hier, ze hebben toen 2 hubs samengevoegd waardoor iedereen iets langzamer werd (van 180 naar 150) maar verder de verbinding goed bleef. Sinds dat ze nu bezig zijn met alles ECHT gereed te maken voor de verhoging is het hier een zooitje. Maar niet alleen je verbinding is een zooitje, heel de regio-centrale is een zooitje. Mij werd gevraagd om als het weer slecht was effe te bellen.

Mij suggesties voor de mensen die ook hier wonen. Of we gaan allemaal massaal bellen Of... we stappen allemaal vanaf 1 mei over op adsl...

weten jullie in ieder geval hoe het komt dat het zo traag is... UPC

THEOTHEO
 
Ik heb gister ff met de helpdesk gebeld en gezegd dat me verbinding echt slecht is.....

Ook heb ik er mij ff bij gezegd dat elke keer me modem zijn verbinding verliest, en nu komen ze het modem omruilen!! Misschien dat dit nog wat gaat helpen :-\
 
theotheo zei:
"Ja, meneer u hebt een te zwak signaal, we sturen u een nieuwe splitter" waarop ik antwoord, hoe zit het dan met de buren die op dit moment ook niet meer boven de 30Kb/s uitkomen... jah, dan staat los van elkaar.


THEOTHEO

Ik woon in Berkel en Rodenrijs.
En heb het zelfde probleem als jou.
Ik heb chello plus met dus niet meer die com 21 moden maar nu al 2 dagen geen tot weinig internet.Het valt elke keer gewoon uit voor een uur en soms wel meer.
Morgen komt er een monteur langs en kijken wat hij zegt.
Anders gaat ik gewoon over op adsl als ze de oplossing niet weten.
En ik had vandaag de helpdesk aan de lijn en ze zeiden tegen mij: Het signaal wat jou modem verstuurt is -7 .... en het moet zijn tussen de -1 en +1
 
laat me effe weten wat die monteur er aan kan doen want bij mij is die k*t monteur weer niet op komen dagen!!!
 
theotheo zei:
laat me effe weten wat die monteur er aan kan doen want bij mij is die k*t monteur weer niet op komen dagen!!!

KASSA!!  heb je recht op 25 euro...als monteur niet is opkomen dagen na afspraak.....
Maar ja....geholpen ben je natuurlijk daar niet direct mee....  :-\
 
Terug
Bovenaan