- Berichten
- 25
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Hoi,
Ik zit met het volgende.
in september 2008 heb ik aangegeven om mijn abonnement van sport 1 per 31-10-2008 op te zeggen.
Dat is gelukt. echter in oktober is er alsnog 14,95 euro afgeboekt voor de maand november.
Hier heb ik kontakt over genomen met klantenservice
en hun verzekerde mij dat dit bij de factuur van november verrekend zou worden.
De factuur van november (nr 21303249
heeft welgeteld 8.26 euro vereking van sport 1 , alleen een maand is 14.95 euro dus ik kom 6.69 euro te kort.
dit wordt idd ook bevestigd door de klanten service en elke keer probeert men dit ook recht te zetten, maar dit wil niet lukken blijkbaar.
half december had ik hierover kontakt met de klanten service en toen is er een openstaand factuur aangemaakt (nr 791922) met daarin het bedrag wat ik nog tegoed heb. de klantenservice gaf aan dat het eind januari dan in orde zou zijn.
echter wat gebeurde afgelopen week. het openstaand bedrag is van -6.69 euro naar 0.00 euro gezet
?
ik krijg gisteren mijn nieuwe factuur (nr 221441161) en ja u raadt het al geen afrekening van het teveel betaalde bedrag.
Ik kan nu wel weer met de klantenservice gaan bellen, maar ik heb nu het idee dat het mij meer geld gekost heeft dan dat ik terug hoor te krijgen.
vandaar dit threadje, mischien is er een Ziggo medewerker die mij wel kan helpen. het is toch vast niet moeilijk om geld terug te storten
Alvast bedankt voor de moeite
vriendelijk groet
Freshman // Pietro Chia
Ik zit met het volgende.
in september 2008 heb ik aangegeven om mijn abonnement van sport 1 per 31-10-2008 op te zeggen.
Dat is gelukt. echter in oktober is er alsnog 14,95 euro afgeboekt voor de maand november.
Hier heb ik kontakt over genomen met klantenservice
en hun verzekerde mij dat dit bij de factuur van november verrekend zou worden.
De factuur van november (nr 21303249
heeft welgeteld 8.26 euro vereking van sport 1 , alleen een maand is 14.95 euro dus ik kom 6.69 euro te kort.dit wordt idd ook bevestigd door de klanten service en elke keer probeert men dit ook recht te zetten, maar dit wil niet lukken blijkbaar.
half december had ik hierover kontakt met de klanten service en toen is er een openstaand factuur aangemaakt (nr 791922) met daarin het bedrag wat ik nog tegoed heb. de klantenservice gaf aan dat het eind januari dan in orde zou zijn.
echter wat gebeurde afgelopen week. het openstaand bedrag is van -6.69 euro naar 0.00 euro gezet
?ik krijg gisteren mijn nieuwe factuur (nr 221441161) en ja u raadt het al geen afrekening van het teveel betaalde bedrag.
Ik kan nu wel weer met de klantenservice gaan bellen, maar ik heb nu het idee dat het mij meer geld gekost heeft dan dat ik terug hoor te krijgen.
vandaar dit threadje, mischien is er een Ziggo medewerker die mij wel kan helpen. het is toch vast niet moeilijk om geld terug te storten
Alvast bedankt voor de moeite
vriendelijk groet
Freshman // Pietro Chia