Kan de HD niet meer benaderen. Humax 5200c 5 maanden oud.
Krijg geen menu media meer kan dus niet meer zien wat ik heb opgenomen en dus ook niets meer afspelen.
Via knopje media AB geen respons / Menu/Video geen respons.
In menu Foto / Muziek knopje mediaopslag 2 icontje's 1 HD 2 Netwerk dit laatste icontje na update.
Aangezien hij schijf niet vindt kan ik deze ook niet formateren.
In menu/instellingen blijft gegevensopslag grijs.
Ik heb al een reset gedaan/fabrieksinstellingen formateren aangevinkt geen resultaat.
Fout firmware/software?
Of puur toeval HD defect?
Iemand een oplossing!!!!
B.V.Dank
Krijg geen menu media meer kan dus niet meer zien wat ik heb opgenomen en dus ook niets meer afspelen.
Via knopje media AB geen respons / Menu/Video geen respons.
In menu Foto / Muziek knopje mediaopslag 2 icontje's 1 HD 2 Netwerk dit laatste icontje na update.
Aangezien hij schijf niet vindt kan ik deze ook niet formateren.
In menu/instellingen blijft gegevensopslag grijs.
Ik heb al een reset gedaan/fabrieksinstellingen formateren aangevinkt geen resultaat.
Fout firmware/software?
Of puur toeval HD defect?
Iemand een oplossing!!!!
B.V.Dank
Laatst bewerkt door een moderator: