Zojuist getracht om de nieuwe mediabox van mijn zoon te installeren. Heeft sinds kort een abo bij Ziggo.
Alees gaat goed, ook signaalsterkte goed. Maar als ik op ok druk om zenders te zoeken, dan na ongeveer 30 seconden de melding omtrent het netwerk. En moet ik opnieuw op ok drukken om de zenders alsnog te zoeken. Zonder resultaat, zelfde melding: kan geen zenders vinden in het netwerk.
Er ligt een nieuwe antennekabel van Hirschmann. Deze ook geprobeerd rechtstreeks op de tv. Daar vindt hij wel zenders, maar de kwaliteit is slecht. En de Ziggo aansluiting voor kabel en internet hnagt los aan de muur. Mogelijk is dat ook het probleem. Maar zie ik verder niets over het hoofd?
Internet werkt wel goed. En telefoon nemen we niet af van Ziggo.
Alees gaat goed, ook signaalsterkte goed. Maar als ik op ok druk om zenders te zoeken, dan na ongeveer 30 seconden de melding omtrent het netwerk. En moet ik opnieuw op ok drukken om de zenders alsnog te zoeken. Zonder resultaat, zelfde melding: kan geen zenders vinden in het netwerk.
Er ligt een nieuwe antennekabel van Hirschmann. Deze ook geprobeerd rechtstreeks op de tv. Daar vindt hij wel zenders, maar de kwaliteit is slecht. En de Ziggo aansluiting voor kabel en internet hnagt los aan de muur. Mogelijk is dat ook het probleem. Maar zie ik verder niets over het hoofd?
Internet werkt wel goed. En telefoon nemen we niet af van Ziggo.