- Berichten
- 240
Gisteren heb ik middels de UPC app op mijn iPad een opname ingepland. Deze opname is gewoon geslaagd. Vandaag wilde ik een opname voor morgen handmatig inplannen en dat lukt opeens niet meer. Ik kan alle gegevens gewoon invoeren, maar na het drukken op OK volgt er geen melding en verschijnt er geen geplande opname in de betreffende lijst. Vervolgens heb ik getracht de opname in te stellen via de "Guide" en ook dat werkt niet meer. Heb de box uit en aangezet en opnieuw geprobeerd, zonder resultaat. Handmatig opnemen door de REC knop ingedrukt te houden werkt wel gewoon. Heeft iemand suggesties?