• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Kan geen opname inplannen Cisco 8485

  • Onderwerp starter Onderwerp starter RonV
  • Startdatum Startdatum
Berichten
240
Gisteren heb ik middels de UPC app op mijn iPad een opname ingepland. Deze opname is gewoon geslaagd. Vandaag wilde ik een opname voor morgen handmatig inplannen en dat lukt opeens niet meer. Ik kan alle gegevens gewoon invoeren, maar na het drukken op OK volgt er geen melding en verschijnt er geen geplande opname in de betreffende lijst. Vervolgens heb ik getracht de opname in te stellen via de "Guide" en ook dat werkt niet meer. Heb de box uit en aangezet en opnieuw geprobeerd, zonder resultaat. Handmatig opnemen door de REC knop ingedrukt te houden werkt wel gewoon. Heeft iemand suggesties?
 
De aan/uit-knop achterop de decoder al even gebruikt?
30 seconden uit laten. Die lost heel veel problemen op.
 
Creative Solution zei:
De aan/uit-knop achterop de decoder al even gebruikt?
30 seconden uit laten. Die lost heel veel problemen op.

Hartelijk bedankt voor deze tip. Probleem opgelost!
 
Terug
Bovenaan