J
jtech
Vorige week moest ik een nieuwe mailbox aanmaken en ik zag dat dat niet langer mogelijk was. Ik heb recht op 10 mailboxen en er zijn er momenteel 5 in gebruik. Het enige dat ik wel kan doen is een bestaande mailbox deleten of het password wijzigen.
Op 18/11 hierover gebeld met de HD. De betreffende medewerker zag het probleem ook en zei dat er zo'n 48 uur nodig was om het op te lossen. Ik zou dan na die 48 uur teruggebeld worden, maar jullie raden vast al wel dat er natuurlijk niet is teruggebeld. Zojuist weer de HD gebeld en er werd gezegd dat het een serverprobleem was en heel moeilijk op te lossen. Beetje vreemd verhaal natuurlijk, maar goed. Vanmiddag laat word ik weer teruggebeld, nou ja dat is me beloofd
Zijn er meer mensen met dit probleem?
PS: een paar dagen geleden ook al een PM aan Jordy-UPC gestuurd, maar daar heb ik tot op heden nog geen antwoord op gekregen.
Edit: zojuist een mailtje gehad van Jordy. Het is doorgegeven aan de betreffende afdeling.
Op 18/11 hierover gebeld met de HD. De betreffende medewerker zag het probleem ook en zei dat er zo'n 48 uur nodig was om het op te lossen. Ik zou dan na die 48 uur teruggebeld worden, maar jullie raden vast al wel dat er natuurlijk niet is teruggebeld. Zojuist weer de HD gebeld en er werd gezegd dat het een serverprobleem was en heel moeilijk op te lossen. Beetje vreemd verhaal natuurlijk, maar goed. Vanmiddag laat word ik weer teruggebeld, nou ja dat is me beloofd

Zijn er meer mensen met dit probleem?
PS: een paar dagen geleden ook al een PM aan Jordy-UPC gestuurd, maar daar heb ik tot op heden nog geen antwoord op gekregen.
Edit: zojuist een mailtje gehad van Jordy. Het is doorgegeven aan de betreffende afdeling.