• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Kan geen nieuwe mailboxen meer aanmaken in accountbeheer

  • Onderwerp starter Onderwerp starter jtech
  • Startdatum Startdatum
J

jtech

Vorige week moest ik een nieuwe mailbox aanmaken en ik zag dat dat niet langer mogelijk was. Ik heb recht op 10 mailboxen en er zijn er momenteel 5 in gebruik. Het enige dat ik wel kan doen is een bestaande mailbox deleten of het password wijzigen.

Op 18/11 hierover gebeld met de HD. De betreffende medewerker zag het probleem ook en zei dat er zo'n 48 uur nodig was om het op te lossen. Ik zou dan na die 48 uur teruggebeld worden, maar jullie raden vast al wel dat er natuurlijk niet is teruggebeld. Zojuist weer de HD gebeld en er werd gezegd dat het een serverprobleem was en heel moeilijk op te lossen. Beetje vreemd verhaal natuurlijk, maar goed. Vanmiddag laat word ik weer teruggebeld, nou ja dat is me beloofd :undecided2:

Zijn er meer mensen met dit probleem?

PS: een paar dagen geleden ook al een PM aan Jordy-UPC gestuurd, maar daar heb ik tot op heden nog geen antwoord op gekregen.

Edit: zojuist een mailtje gehad van Jordy. Het is doorgegeven aan de betreffende afdeling.
 
Net even geprobeert voor je en dat lukte prima...

Overigens kan ook ik maar 5 (nieuwe) accounts aanmaken.
 
Hallo den Tsaar,

Je bedoelt dat je max 5 mailboxen kunt maken? Indien ja, dan zit het bij jou ook fout, want je hoort er max 10 te hebben.
 
Het aantal mailboxen verschilt per abonnement:
Internet 5: 3 mailboxen
Internet 25 en 30: 5 mailboxen
Internet 60 en hoger: 10 mailboxen
 
jtech zei:
Hallo den Tsaar,

Je bedoelt dat je max 5 mailboxen kunt maken? Indien ja, dan zit het bij jou ook fout, want je hoort er max 10 te hebben.

Ja dat klopt. Ik had er vier in gebruik en kon dus wel een vijfde aanmaken maar ik kom inderdaad 5 extra mailboxen te kort.

Ik zal maar eens contact zoeken met ons aller UPC
 
MathijsUPC zei:
Het aantal mailboxen verschilt per abonnement:
Internet 5: 3 mailboxen
Internet 25 en 30: 5 mailboxen
Internet 60 en hoger: 10 mailboxen

Dat klopt, maar zoals je kan zien heb ik Fiber 90.
 
den Tsaar zei:
Ja dat klopt. Ik had er vier in gebruik en kon dus wel een vijfde aanmaken maar ik kom inderdaad 5 extra mailboxen te kort.

Ik zal maar eens contact zoeken met ons aller UPC

Ik ben donderdagmiddag zowaar teruggebeld en op mijn vraag waarom men de mailboxen niet eenvoudigweg kon resetten, kreeg ik als antwoord dat dat niet mogelijk is aangezien dan je mailadressen gedurende 3 maanden in de ijskast gaan en dus niet (binnen 3 maanden) weer opnieuw zijn aan te maken. Tja, dat moeten we niet hebben natuurlijk.

Men lijkt het nu echt serieus te nemen en er wordt op hoog niveau in de organisatie gezocht naar een oplossing. Het lijkt erop dat zeer veel mensen, zo niet alle abonnees, met dit probleem te maken hebben. Alleen merk je het natuurlijk pas als je een nieuwe mailbox wilt aanmaken en dat doe je natuurlijk niet dagelijks.

Ik gebruik nu maar even als noodoplossing mijn gmail account, dat werkt trouwens ook wel lekker tegenwoordig.

Jordy heeft het voor mij ook in behandeling, dus is het voor jou misschien raadzaam hem ook even een PM te sturen.
 
Terug
Bovenaan