De nieuwe site is gelanceerd! Ziggo Gebruikersforum is vanaf nu het Provider Forum. Bekijk de aankondiging.

Kan geen mails beantwoorden

Vraag

edward de boer

Forum Gebruiker
Berichten
7
hij geeft deze code aan , hoe kan ik dit weer wijzigen???
554 - 554 5.2.0 SMTP602 Message contains Spam Content ;id=quXhm3YTE4v8LquXhmqGNu;sid=quXhm3YTE4v8L;mta=smtp3.tb;d=20211127;t=110249[CET];ipsrc=212.54.41.171;
 

Dynabite

Forum Gebruiker
Berichten
1.487
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Dan moet je in de mail die je beantwoordt eerst de text verwijderen, dus leegmaken en dan je eigen tekst. Of stuur een nieuwe mail i.p.v. beantwoorden, dan lukt het misschien wel. En zorg dat er geen bestanden als "excel" en dergelijke als bijlage in de mail zijn. Zip file kan wel.
 
Laatst bewerkt:

Briolet

Forum Gebruiker
Berichten
4.024
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
In mijn ervaring komt het doordat er een bepaald 'sleutelwoord' of 'url' in staat waar hij op filtert. Als het mij gebeurd, stuur ik de mail even naar een ander account van mijzelf en haal ik steeds een stuk van de mail af, totdat hij wel verzonden wordt.

Meestal gaat het om een stuk dat overduidelijk onschuldig is. Zo te zien is het dan steeds een combinatie van woorden die ook in phishing mails voorkomen die op het moment circuleren.

Ik heb het ook al meegemaakt dat het spamfilter van KPN over hetzelfde stuk viel. Blijkbaar gebruiken die hetzelfde spamfilter. (In elk geval een paar jaar geleden)
 
Bovenaan