• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

kan geen mail verzenden met me casema smtp

  • Onderwerp starter Onderwerp starter handsome
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
H

handsome

Ik kan wel email ontvangen maar niet verzenden.

Ik heb gewoon een casema account.
Hij geeft aan dat hij geen verbinding kan maken met de smtp server van casema. Ik heb windows vista en gebruik windows mail.
Heb geen virusscanner ect.

wie kan me helpen
 
Ik kan wel email ontvangen maar niet verzenden.

Ik heb gewoon een casema account.
Hij geeft aan dat hij geen verbinding kan maken met de smtp server van casema. Ik heb windows vista en gebruik windows mail.
Heb geen virusscanner ect.

wie kan me helpen
Er gaan al diverse discussies over niet kunnen verzenden van mail. Kijk daar svp verder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan