H
handsome
Ik kan wel email ontvangen maar niet verzenden.
Ik heb gewoon een casema account.
Hij geeft aan dat hij geen verbinding kan maken met de smtp server van casema. Ik heb windows vista en gebruik windows mail.
Heb geen virusscanner ect.
wie kan me helpen
Ik heb gewoon een casema account.
Hij geeft aan dat hij geen verbinding kan maken met de smtp server van casema. Ik heb windows vista en gebruik windows mail.
Heb geen virusscanner ect.
wie kan me helpen