I
ikkeenjij
hallo ik kan ineens geen mail meer verzenden sinds vanavond krijg melding terug dat er te veel data verstuurd wordt naar de smtp.upcmail.nl server?
het gaat over een mailtje met 2 bijlagen van ongeveer 30 kb das toch niet al te groot lijkt mij?
ook hoor ik van mijn vrouw dat ze vd week ook geen mail kon ontvangen en dat er steeds om de gebruikersnaam en ww werdt gevraagd maar dat probleem heb ik ontussen opgelost door het gewoon in te vullen.
wie kan mij hiermee helpen please :'(
het gaat over een mailtje met 2 bijlagen van ongeveer 30 kb das toch niet al te groot lijkt mij?
ook hoor ik van mijn vrouw dat ze vd week ook geen mail kon ontvangen en dat er steeds om de gebruikersnaam en ww werdt gevraagd maar dat probleem heb ik ontussen opgelost door het gewoon in te vullen.
wie kan mij hiermee helpen please :'(
