• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

kan geen mail versturen???

  • Onderwerp starter Onderwerp starter ikkeenjij
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
I

ikkeenjij

hallo ik kan ineens geen mail meer verzenden sinds vanavond krijg melding terug dat er te veel data verstuurd wordt naar de smtp.upcmail.nl server?
het gaat over een mailtje met 2 bijlagen van ongeveer 30 kb das toch niet al te groot lijkt mij?
ook hoor ik van mijn vrouw dat ze vd week ook geen mail kon ontvangen en dat er steeds om de gebruikersnaam en ww werdt gevraagd maar dat probleem heb ik ontussen opgelost door het gewoon in te vullen.
wie kan mij hiermee helpen please :'( :P
 
Niet gezien dat hier al heel lange tijd een topic loopt? Met inmiddels een lengte van hier tot Tokio?
 
nee sorry idd al even niet meer hier geweest ivm met drukdrukdruk werk gezin hobby enz kan je misschien de link bijvoegen zodat ik dat topic ook kan bekijke/volgen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan