W
WillemJan
Hallo,
Via Exchange 2007 Smart Host kan ik geen mail versturen. De connector maakt verbinding naar smtp.quicknet.nl. Dat moet ook als voormalig Multikabel gebruiker.
Ik heb via telnet een verbinding gemaakt naar de smtp server en daarvandaan een mail gestuurd. Ook die mail komt niet aan:
Iemand enig idee?
Alvast hartelijk bedankt voor het meedenken.
Met vriendelijke greoten,
Willem-Jan
Via Exchange 2007 Smart Host kan ik geen mail versturen. De connector maakt verbinding naar smtp.quicknet.nl. Dat moet ook als voormalig Multikabel gebruiker.
Ik heb via telnet een verbinding gemaakt naar de smtp server en daarvandaan een mail gestuurd. Ook die mail komt niet aan:
Code:
mail from: <[EMAIL="[email protected]"][email protected][/EMAIL]>
250 2.1.0 <[EMAIL="[email protected]"][email protected][/EMAIL]>... Sender ok
rcpt to: <[EMAIL="[email protected]"][email protected][/EMAIL]>
250 2.1.5 <[EMAIL="[email protected]"][email protected][/EMAIL]>... Recipient ok
data
354 Enter mail, end with "." on a line by itself
Test.
.
250 2.0.0 n0EEAKro007308 Message accepted for delivery
Iemand enig idee?
Alvast hartelijk bedankt voor het meedenken.
Met vriendelijke greoten,
Willem-Jan