• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Kan geen mail ontvangen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Pjeterinfo
  • Startdatum Startdatum
P

Pjeterinfo

Sinds een aantal dagen kan ik in Ziggo geen mail meer ontvangen. Ik heb een doorstuur regel die mails forward, dat werkt wel gewoon.
Als ik inlog in mail.ziggo.nl kom de mail daar niet binnen, ook niet in spam of in de prulllebak.
Iemand een idee wat hier mis kan zijn of tips welke ik nog kan proberen?
 
Vroeger kon je op twee plekken een forward instellen.

1) in MijnZiggo. Deze mail zie je nooit in WebMail.
2) In webmail zelf.
 
Vanuit MijnZiggo kom ik alleen in webmail zelf. Ik heb 2 doorstuur regels aktief, 1 daarvan kan ik in de configuratie van webmail ook niet zien, die is volgens mij nog ooit aangemaakt in upcmail.
 
Ik heb dus een onzichtbare doorstuur regel, en een zichtbare regel. Maar dat is het probleem niet, dit heeft tot vorige week gewoon gewerkt. En de regels werken notabene zelfs, alleen de mail verschijnt niet in imap . Kopie bericht opslaan is ook aangevinkt.
Wel heel vervelend, en onbetrouwbaar.
 
Lijkt me toch een technisch probleem dat via Ziggo opgelost moet worden.
 
Ik heb ditzelfde probleem en heb contact gehad met Ziggo. Ze weten ervan en werken aan een oplossing. Als je Ziggo Community leest zie je dat er veel mensen dit probleem hebben en dat er vanmorgen nog een ziggo medewerker gereageerd heeft.
Hopen maar dat het niet te lang duurt maar Ziggo kennende:(
 
Ik heb dus een onzichtbare doorstuur regel, en een zichtbare regel.

Bij die onzichtbare regel uit "MijnZiggo" kon je nooit instellen om ook een bericht achter te laten.

Binnen webmail kun je op twee plaatsen een forward instellen. Ik heb het even getest en via beide methoden komen de forwards bij mij aan en blijft een kopie achter. Misschien moet je die forward regel eens helemaal wissen en daarna opnieuw aanmaken om de fouten kwijt te raken.

Forwards maak je normaal aan via de "Automatisch Doorsturen" optie.

Je kunt dat ook doen via de "Filterregels" optie.
- Maak een nieuwe regel aan met twee acties: Doorsturen & Behouden.
- Geef geen voorwaarden op, dan geldt deze regel voor alle mail.
- Zet de checkbox linksonder uit zodat hij stopt met uitvoeren van eventuele andere regels.

Of je wacht tot Ziggo de problemen verholpen heeft.
 
Sinds een aantal dagen kan ik in Ziggo geen mail meer ontvangen. Ik heb een doorstuur regel die mails forward, dat werkt wel gewoon.
Als ik inlog in mail.ziggo.nl kom de mail daar niet binnen, ook niet in spam of in de prulllebak.
Iemand een idee wat hier mis kan zijn of tips welke ik nog kan proberen?
Ook niet in de prullenbak (of trash) in webmail?
 
Nee , niets. Ik heb er een bericht aan webcare aan gewaagd en het inderdaad een bekend probleem.
 
Terug
Bovenaan