P
Pjeterinfo
Sinds een aantal dagen kan ik in Ziggo geen mail meer ontvangen. Ik heb een doorstuur regel die mails forward, dat werkt wel gewoon.
Als ik inlog in mail.ziggo.nl kom de mail daar niet binnen, ook niet in spam of in de prulllebak.
Iemand een idee wat hier mis kan zijn of tips welke ik nog kan proberen?
Als ik inlog in mail.ziggo.nl kom de mail daar niet binnen, ook niet in spam of in de prulllebak.
Iemand een idee wat hier mis kan zijn of tips welke ik nog kan proberen?
