R
ron38
we zijn laats op vakantie geweest, en toen we terug waren bleek dat Ziggo multikabel overgenomen heeft, sindsdien zijn er problemen met het ophalen van de email,
we kunnen gewoon email's versturen maar als we email's proberen binnen te halen moet je je wachtwoord en gebruikersnaam invoeren, als je dat dan doet heeft de pc een hele tijd nodig om te denken en dan moet je alles weer invoeren, dat gaat zo eindeloos door, als je dan op annuleren klikt waar je je wachtwoord in moet voeren dan, krijg je de volgende foutmelding
Account: 'pop.quicknet.nl', Server: 'pop.quicknet.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR [AUTH] Authentication failed', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92
ik zou niet weten wat ik er mee aanmoet, als ik naar de site van quicknet ga dan kan ik met min wachtwoord en gebruikersnaam gewoon inloggen.
alvast bedankt voor de replies,
ron38
we kunnen gewoon email's versturen maar als we email's proberen binnen te halen moet je je wachtwoord en gebruikersnaam invoeren, als je dat dan doet heeft de pc een hele tijd nodig om te denken en dan moet je alles weer invoeren, dat gaat zo eindeloos door, als je dan op annuleren klikt waar je je wachtwoord in moet voeren dan, krijg je de volgende foutmelding
Account: 'pop.quicknet.nl', Server: 'pop.quicknet.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR [AUTH] Authentication failed', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92
ik zou niet weten wat ik er mee aanmoet, als ik naar de site van quicknet ga dan kan ik met min wachtwoord en gebruikersnaam gewoon inloggen.
alvast bedankt voor de replies,
ron38
bedankt voor het helpen.