• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

kan geen mail meer ontvangen (multikabel)

  • Onderwerp starter Onderwerp starter ron38
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
R

ron38

we zijn laats op vakantie geweest, en toen we terug waren bleek dat Ziggo multikabel overgenomen heeft, sindsdien zijn er problemen met het ophalen van de email,

we kunnen gewoon email's versturen maar als we email's proberen binnen te halen moet je je wachtwoord en gebruikersnaam invoeren, als je dat dan doet heeft de pc een hele tijd nodig om te denken en dan moet je alles weer invoeren, dat gaat zo eindeloos door, als je dan op annuleren klikt waar je je wachtwoord in moet voeren dan, krijg je de volgende foutmelding

Account: 'pop.quicknet.nl', Server: 'pop.quicknet.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR [AUTH] Authentication failed', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92


ik zou niet weten wat ik er mee aanmoet, als ik naar de site van quicknet ga dan kan ik met min wachtwoord en gebruikersnaam gewoon inloggen.

alvast bedankt voor de replies,

ron38
 
Ben je op de hoogte van de wijziging dat je nu moet inloggen met je (hoofd)e-mailadres i.p.v. je gebruikersnaam? Dit geldt voor de pop-server en ook de newsserver. Webmail werkt ook nog gewoon met je gebruikersnaam.

Suc6,
PeeWee.
 
Ben je op de hoogte van de wijziging dat je nu moet inloggen met je (hoofd)e-mailadres i.p.v. je gebruikersnaam? Dit geldt voor de pop-server en ook de newsserver. Webmail werkt ook nog gewoon met je gebruikersnaam.

Suc6,
PeeWee.

ik heb geprobeerd in te loggen met [email protected]
en dan mijn wachtwoord, ik krijg echter hetzelfde probleem,
ik neem aan dat de de pop server nog steeds hetzelfde is namelijk pop.quicknet.nl

bedank voor de reply PeeWee
 
Tja, dan lijkt het er toch op dat je een fout e-mailadres of wachtwoord hebt ingegeven (caps lock?). Misschien helpt het als je in je e-mailprogramma het account een keer verwijdert en opnieuw aanmaakt?

Kun je wel bij je webmail komen met je hoofd e-mailadres?
 
Tja, dan lijkt het er toch op dat je een fout e-mailadres of wachtwoord hebt ingegeven (caps lock?). Misschien helpt het als je in je e-mailprogramma het account een keer verwijdert en opnieuw aanmaakt?

Kun je wel bij je webmail komen met je hoofd e-mailadres?



op het quicknet webmail kan ik met mijn gebruikers naam en wachtwoord inloggen maar op de ziggo webmail (https://webmail.multikabel.nl/) zegt ie dat mijn wachtwoord of email adres verkeerd is. het lijkt me dan dat min email adres verkeerd is, omdat mijn wachtwoord wel met de quicknet webmail werkt, en het email adres lijkt me ook sterk ik heb namelijk een mailtje verstuurd naar een email adres van een kind en die heb ik precies overgenomen zoals die daar in de gegevens staat (gmail).
is er mischien een andere plek waar ik het inloggen zou kunnen testen.

bedankt voor de tijd die je neemt om de replies te schrijven
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan