- Berichten
- 38
Eigen mail server.....sendmail
Alles werkt als ik de verbonden devices (intern) een e-mail verzend.
Alleen niet op de server zelf. Alles wordt geclassificeerd als spam en wordt geblokkeerd door Ziggo's spam filter.
Kan geen SPAM notificaties verzenden naar spamcop of andere abuse adressen.
Waarom nu
Alles werkt als ik de verbonden devices (intern) een e-mail verzend.
Alleen niet op de server zelf. Alles wordt geclassificeerd als spam en wordt geblokkeerd door Ziggo's spam filter.
Kan geen SPAM notificaties verzenden naar spamcop of andere abuse adressen.
Waarom nu

Laatst bewerkt: