• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

kan geen e-mail meer uitsturen

Status
Niet open voor verdere reacties.
J

JKrijger

Hallo,

Ik ben een Mac Mail gebruiker en heb al wat langere tijd last dat ik via smtp.ziggo.nl geen mail meer kan sturen. Na wat zoeken vond ik dat dit niet een nieuw probleem is en dat via home (smtp.home.nl) wel nog kon.
Dit wil nu ook niet meer dus nu wordt het echt vervelend.

Instellingen zijn zoals Ziggo het wil en als ik verbindingsassistent bekijk krijg ik ook oke's op verbinding op POP en SMTP niveau. 'Er is verbinding gemaakt met de server en ingelogd'.

De reactie na het versturen (thans de poging ertoe) van een mail is: "De reactie van de server was: <mijn emailadres> is geblokkeerd.

Ergens las ik dat je dan je wachtwoord moest wijzigen maar helaas, geen succes.
Verder lukt het wel om via webmail wel mail te versturen met mijn emailadres.

Verbinding komt dus tot stand, email ontvangen lukt, versturen lukt niet maar weer wel via webmail.

zucht..

Ik hoop dat er iemand weet waar het fout gaat maar liever nog wat ik kan doen om het op te lossen.

groeten,
Jeroen
 
Hoi Jeroen,

ik merk dat jij hetzelfde probleem hebt als ik. Het lijkt erop dat het probleem toch van Ziggo afkomt, ondanks dat zij dit ontkennen. Er is een discussie gaande over dit onderwerp in de discussie "blokkering IP-adres" van hvds. Misschien dat je deze discussie kan volgen. (Ik neem aan dat je dat al gedaan hebt, maar toch).

Henk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan