Hallo,
Ik ben een Mac Mail gebruiker en heb al wat langere tijd last dat ik via smtp.ziggo.nl geen mail meer kan sturen. Na wat zoeken vond ik dat dit niet een nieuw probleem is en dat via home (smtp.home.nl) wel nog kon.
Dit wil nu ook niet meer dus nu wordt het echt vervelend.
Instellingen zijn zoals Ziggo het wil en als ik verbindingsassistent bekijk krijg ik ook oke's op verbinding op POP en SMTP niveau. 'Er is verbinding gemaakt met de server en ingelogd'.
De reactie na het versturen (thans de poging ertoe) van een mail is: "De reactie van de server was: <mijn emailadres> is geblokkeerd.
Ergens las ik dat je dan je wachtwoord moest wijzigen maar helaas, geen succes.
Verder lukt het wel om via webmail wel mail te versturen met mijn emailadres.
Verbinding komt dus tot stand, email ontvangen lukt, versturen lukt niet maar weer wel via webmail.
zucht..
Ik hoop dat er iemand weet waar het fout gaat maar liever nog wat ik kan doen om het op te lossen.
groeten,
Jeroen
Ik ben een Mac Mail gebruiker en heb al wat langere tijd last dat ik via smtp.ziggo.nl geen mail meer kan sturen. Na wat zoeken vond ik dat dit niet een nieuw probleem is en dat via home (smtp.home.nl) wel nog kon.
Dit wil nu ook niet meer dus nu wordt het echt vervelend.
Instellingen zijn zoals Ziggo het wil en als ik verbindingsassistent bekijk krijg ik ook oke's op verbinding op POP en SMTP niveau. 'Er is verbinding gemaakt met de server en ingelogd'.
De reactie na het versturen (thans de poging ertoe) van een mail is: "De reactie van de server was: <mijn emailadres> is geblokkeerd.
Ergens las ik dat je dan je wachtwoord moest wijzigen maar helaas, geen succes.
Verder lukt het wel om via webmail wel mail te versturen met mijn emailadres.
Verbinding komt dus tot stand, email ontvangen lukt, versturen lukt niet maar weer wel via webmail.
zucht..
Ik hoop dat er iemand weet waar het fout gaat maar liever nog wat ik kan doen om het op te lossen.
groeten,
Jeroen