• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Kan geen digitale zenders vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

mennoo

Hallo,

Na al wat eerdere problemen heb ik nu al lange tijd zonder problemen op een tweede TV met de digitale zenders ontvangen. Nadat ik vandaag heel veel zenders met storing had, probeerde ik de zenders opnieuw in te stellen. Met het opnieuw instellen kan mijn TV geen digitale zenders meer vinden. Ik heb een tijd terug alles opnieuw bekabeld (ook voor de eerdere problemen) en dat werkt allemaal goed. Met het zenders zoeken vind die alleen de analoge zenders, en zonder de CAM+ module (die tevens wel gewoon gecertificeerd is door Ziggo) kan ik al geen NED1 HD vinden. Verder zijn de analoge zenders ook niet zonder storing.
TV Model: Philips 32PFL3606H
CAM+ is van Neotion

Verder valt mij op bij het zenders zoeken dat die bij ''stap 1'' en de totale voortgang ineens naar de helft verspringt, alsof die meteen de digitale zenders overslaat. Maar dit kan ook mijn ondeskundige invullen daarvoor zijn natuurlijk.

Als iemand enige ideeën heeft waardoor ik dit kan verbeteren zou ik het zeer op prijs stellen.

Bij voorbaat dank.
 
Update:
Na flink wat kabels opnieuw inpluggen etc. ontvang ik nu eindelijk de digitale kanalen en NED1 HD.
Alleen nadat ik de TV naar de fabrieksinstellingen heb gezet herkend m'n tv de CI+ module niet meer. Ik heb de gewone installatieinstructies gebruikt maar hij gaat 'm niet authenticeren, waardoor ik overal de 'gecodeerd programma' melding krijg op mijn TV.
 
Alleen nadat ik de TV naar de fabrieksinstellingen heb gezet herkend m'n tv de CI+ module niet meer. Ik heb de gewone installatieinstructies gebruikt maar hij gaat 'm niet authenticeren, waardoor ik overal de 'gecodeerd programma' melding krijg op mijn TV.

Module en kaart er even uithalen en opnieuw er in stoppen
 
Heb ik tientallen keren geprobeerd onderhand, alvorens het posten ook. ;)
 
Hallo

Wel de goede netwerk id en frequentie ingevoerd. Ook wel de nieuwste software op je tv??

Neem aan dat je weet dat hij zonder module en kaart moet zoeken??

Succes

Vr gr Teun
 
is je versterker niet defect heb ik ook eens gehad kreeg toen gratis een nieuwe van ziggo
na het melden van het probleem bij de helpdesk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan