kan geen datagebruik opvragen

DeTim

Forum Gebruiker
Berichten
217
Hoi,
wij kunnen al iets van 3 maanden ons dataverbruik niet bekijken
hij geeft de melding: geen data gevonden probeer het later nog eens.
kan een upc medewerker hier iets aan doen of heeft iedereen dat hier?
gr tim
 
C

copernicus

Juist the fair use,Maar wat ik mij nu afvraag is waar trekt chello de grens?

Af en toe denk ik wel eens jo ik moet niet te gek doen anders krijg ik problemen.
Als het aan mij licht ga ik smorgens weg en zet ik voor heel de dag te downloaden aan en is het in de avond klaar. :D
 
R

rjwblom

copernicus zei:
Juist the fair use,Maar wat ik mij nu afvraag is waar trekt chello de grens?

Af en toe denk ik wel eens jo ik moet niet te gek doen anders krijg ik problemen.
Als het aan mij licht ga ik smorgens weg en zet ik voor heel de dag te downloaden aan en is het in de avond klaar. :D

Er staan nergens limieten in de chello policy. Qua download heb ik echter nog nooit opmerkingen gekregen.
 
Bovenaan