• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

kan geen datagebruik opvragen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter DeTim
  • Startdatum Startdatum
D

DeTim

Hoi,
wij kunnen al iets van 3 maanden ons dataverbruik niet bekijken
hij geeft de melding: geen data gevonden probeer het later nog eens.
kan een upc medewerker hier iets aan doen of heeft iedereen dat hier?
gr tim
 
Juist the fair use,Maar wat ik mij nu afvraag is waar trekt chello de grens?

Af en toe denk ik wel eens jo ik moet niet te gek doen anders krijg ik problemen.
Als het aan mij licht ga ik smorgens weg en zet ik voor heel de dag te downloaden aan en is het in de avond klaar. :D
 
copernicus zei:
Juist the fair use,Maar wat ik mij nu afvraag is waar trekt chello de grens?

Af en toe denk ik wel eens jo ik moet niet te gek doen anders krijg ik problemen.
Als het aan mij licht ga ik smorgens weg en zet ik voor heel de dag te downloaden aan en is het in de avond klaar. :D

Er staan nergens limieten in de chello policy. Qua download heb ik echter nog nooit opmerkingen gekregen.
 
Terug
Bovenaan