• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Kan dit anders?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Kabab
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
K

Kabab

Ik heb even een vraag over de kosten die ik heb (samen met mijn vader) bij Ziggo en of het misschien ook anders kan waardoor het goedkoper wordt.

Het is nu zo dat ik een gedeelte betaal en mijn vader dus ook een gedeelte betaald. Het gaat dus gewoon over het zelfde adres. Maar omdat er tegenwoordig van die alles in 1 pakketen te verkrijgen zijn en we inprincipe alles hebben alleen niet op die manier betalen er misschien iets moet gebeuren om goedkoper uit te zijn.

Op dit moment ziet de rekening er als volgt uit:

-Radio & Televisie ------------Televisie Z1----------------15,90
-Digitale Televisie ------------Eredivisie Live---------------9,95
-----------------------------Sport1/Film1----------------22,95
-----------------------------Digitaal Totaal Pakket--------9,95
-Internetabonnement---------Internet Z3-----------------47,95
-Telefonie Z1-----------------telefoonlijn 1----------------0,00
------------------------------telefoonlijn 2----------------5,95
------------------------------VolopBellen Altijd-----------10,00

Totaal 122,65

Het internet en digitale televisie (90,80) wordt iedere maand van mijn rekening afgeschreven en de radio & televisie en telefonie (31,85) bij mijn vader.

Is dit gewoon normaal of kan dit goedkoper?

Ik hoor graag van iemand.
 
Bovendien hangt dan alles aan één klantnummer en dus één rekeningnummer, dus gesplitst betalen is dan ook niet meer mogelijk.
 
Ik ben trouwens wel van mening als men op zo'n "duur" sport1/film1 een abonnement afsluit van over de 20 euro's, dat Ziggo het totaalpakket van 9,95 er wel gratis bij kan leveren.
Ben ik het niet mee eens.

Als ik in de winkel 2 dure broeken koop, krijg ik er toch ook geen 3e (iets goedkopere) gratis bij? ;)
 
Hi!

Ben ik het niet mee eens.

Als ik in de winkel 2 dure broeken koop, krijg ik er toch ook geen 3e (iets goedkopere) gratis bij? ;)

Bovendien is het een product wat Ziggo weer inkoopt. Een (heel groot) deel van die abbonements kosten gaan weer richting film1/sport1.

Bye,
Raymond.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan