K
Kabab
Ik heb even een vraag over de kosten die ik heb (samen met mijn vader) bij Ziggo en of het misschien ook anders kan waardoor het goedkoper wordt.
Het is nu zo dat ik een gedeelte betaal en mijn vader dus ook een gedeelte betaald. Het gaat dus gewoon over het zelfde adres. Maar omdat er tegenwoordig van die alles in 1 pakketen te verkrijgen zijn en we inprincipe alles hebben alleen niet op die manier betalen er misschien iets moet gebeuren om goedkoper uit te zijn.
Op dit moment ziet de rekening er als volgt uit:
-Radio & Televisie ------------Televisie Z1----------------15,90
-Digitale Televisie ------------Eredivisie Live---------------9,95
-----------------------------Sport1/Film1----------------22,95
-----------------------------Digitaal Totaal Pakket--------9,95
-Internetabonnement---------Internet Z3-----------------47,95
-Telefonie Z1-----------------telefoonlijn 1----------------0,00
------------------------------telefoonlijn 2----------------5,95
------------------------------VolopBellen Altijd-----------10,00
Totaal 122,65
Het internet en digitale televisie (90,80) wordt iedere maand van mijn rekening afgeschreven en de radio & televisie en telefonie (31,85) bij mijn vader.
Is dit gewoon normaal of kan dit goedkoper?
Ik hoor graag van iemand.
Het is nu zo dat ik een gedeelte betaal en mijn vader dus ook een gedeelte betaald. Het gaat dus gewoon over het zelfde adres. Maar omdat er tegenwoordig van die alles in 1 pakketen te verkrijgen zijn en we inprincipe alles hebben alleen niet op die manier betalen er misschien iets moet gebeuren om goedkoper uit te zijn.
Op dit moment ziet de rekening er als volgt uit:
-Radio & Televisie ------------Televisie Z1----------------15,90
-Digitale Televisie ------------Eredivisie Live---------------9,95
-----------------------------Sport1/Film1----------------22,95
-----------------------------Digitaal Totaal Pakket--------9,95
-Internetabonnement---------Internet Z3-----------------47,95
-Telefonie Z1-----------------telefoonlijn 1----------------0,00
------------------------------telefoonlijn 2----------------5,95
------------------------------VolopBellen Altijd-----------10,00
Totaal 122,65
Het internet en digitale televisie (90,80) wordt iedere maand van mijn rekening afgeschreven en de radio & televisie en telefonie (31,85) bij mijn vader.
Is dit gewoon normaal of kan dit goedkoper?
Ik hoor graag van iemand.
