• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Kan CI-services niet weergeven

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

AdM

N.a.v. de brief van Ziggo moest ik mijn zenders opnieuw instellen.
Ik heb een Samsung tv met een CI+Module+kaart erin van Ziggo.
Na het opnieuw instellen van de zenders met de nieuwe frequentie van 474000Hz mis ik nu een paar digitale zenders waaronder NPO3 en RTL8
Hij meldt: kan CI-services niet weergeven
Alle andere digitale zenders doen het prima.
Analoog doen wel alle zenders het.
Al van alles gedaan waaronder terug naar fabrieksinstellingen.
Heeft iemand nog een idee.
p.s. afgelopen jaren nooit problemen gehad.
 
Meestal ligt dit aan een slecht signaal. Kijk eens naar de bitfoutfrequentie op deze zenders. (Je kunt dit vinden onder MENU→Ondersteuning→Zelfdiagnose→Signaalinformatie.) Als deze niet netjes op nul blijft staan wordt het toch tijd om de bekabeling onder handen te nemen.
 
Bij de zenders die het wel doen staat dit op 0 en signaalsterkte op 94
 
Dat is niet interessant. Wat zie je op de zenders die het niet doen? Als je niet in het menu kunt komen door die melding dan even de module eruit halen.
 
Bij zender NPO 3 staat de bitfoutfrequentie vandaag op 1000000.
Lijkt niet op nul??
 
Probleem is opgelost. Lag inderdaad aan slechte kabel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan