E
Edgar
Gisteren is bij mij de telefonie geactiveerd maar ik kan bellen maar niet gebeld worden. Het leuke van het verhaal is dat een UPC helpdesk medewerker mij belde naar mijn huistelefoon om te bevestigen dat ik nu gebeld kan worden dus het probleem opgelost was. Dus ik blij..!!!!
Dus ging ik het maar zelf testen, dus ik vanaf mijn Mobiele telefoon bellen naar mijn huis telefoon. En ja hoor... ik kon nog steeds NIET gebeld worden op mijn huistelefoon.
Nu het leuke van het verhaal..... Ik belde voor de zoveelste keer naar UPC(0900 nr) en kreeg ik van een andere UPC medewerker te horen dat het normaal is dat ondanks dat het probleem nog niet opgelost is iemand binnen UPC netwerk mij altijd kan bellen maar andere netwerk niet,
WAAROM WORDT IK DAN DOOR EEN VAN HUN GEBELD MET DE OPMERKING DAT HET PROBLEEM OPGELOST IS...!!!!
Het is nu nog steeds niet opgelost....!!!! Het zou uit zichzelf oplossen werd mij gisteren avond verteld...!!!!

Nu het leuke van het verhaal..... Ik belde voor de zoveelste keer naar UPC(0900 nr) en kreeg ik van een andere UPC medewerker te horen dat het normaal is dat ondanks dat het probleem nog niet opgelost is iemand binnen UPC netwerk mij altijd kan bellen maar andere netwerk niet,

WAAROM WORDT IK DAN DOOR EEN VAN HUN GEBELD MET DE OPMERKING DAT HET PROBLEEM OPGELOST IS...!!!!

Het is nu nog steeds niet opgelost....!!!! Het zou uit zichzelf oplossen werd mij gisteren avond verteld...!!!!