• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Kan 1 bepaalde site niet openen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter PattyP
  • Startdatum Startdatum
P

PattyP

Hoi allemaal,

Ik ben al sinds een tijd klant bij UPC en eigenlijk altijd zonder echte noemenswaardige problemen.

Het enige wat ik sinds een week of 2 heb is dat ik 1 bepaalde 18+ site niet kan openen, waarvan ik volgens de forumregels, de link niet van kan geven.
Neeeee...ik hoor iedereen al denken dat het een site is waar ik mezelf bezig kan houden, maar helaas. Het gaat om een site waar een compagnon en ik zelf een klein zakcentje bijverdienen met promotie.

Heeft iemand enig idee waarom ik deze specifieke site opeens niet meer kan openen ? of wie ik moet contacten en diegene de naam van de site wel kan geven ?

Met vriendelijke groet,
PattyP.
 
Ik denk niet dat het aan UPC ligt.
Het lijkt er meer op dat die site jou IP heeft geblokkerd.
Doe er eens navraag aan bij de betreffende site.
 
Dit is wel een beetje lastig troubleshooten zo... :P

Dit kan een routeringsprobleem zijn, maar kan ook een IP-blokkade op de server zijn...
 
Mmm dit heb ik een tijdje geleden ook gehad. Was ook zo'n site welke ineens niet meer werkten.
Vraag eens aan een bekende (die graag tieten kijkt natuurlijk ;) ) met een andere verbinding als UPC, of hij/zij er wel bij kan.

Overigens wist UPC mij te vertellen dat het niet aan UPC lag. Nee tuurlijk niet. Wel toevallig dat alleen bepaalde UPC-klanten in een bepaalde streek er niet bij konden.
 
Kun je het adres wel pingen? (Windowstoets+R, "cmd" invullen en enter, in dosprompt "ping www.adreshier.com" en enter)

Als dit wel werkt maar een browser laat niets zien dan ben je waarschijnlijk geblokkeerd. Neem voor de zekerheid even contact op met de eigenaar/beheerder van de site.
 
probeer eens
ping www.xxx.xxx
en ook tracert www.xxx.xxx

Bij de x-en natuurlijk het adres invullen.
 
zou het niet wat anders kunnen zijn?

weet niet of je toevallig een of ander programma hebt lopen die diverse banners en/of ad sites tegenhoud? (firewall / adaware / adsgone of wat dan ook) en/of een bepaalde ad site in je host bestand heb staan?

heb namelijk soms ook met bepaalde sites die beginnen met het tonen van zo'n ad of banner dat zo'n site totaal geblokkeerd word (witte pagina en voor de rest niks) het unblocken van zo'n ad site (of natuurlijk als je zelf webmaster bent.. het er totaal "uitslopen" van zon banner site (wat natuurlijk dan ook ten koste gaat van inkomsten) zou kunnen helpen...

of toevallig ABP plugin in firefox die hem tegenhoudt?

groetjes
 
Even een schop van dit topic. Maar ik ondervind een zelfde probleem. Mijn probleem is echter minder pikant en ik kan dus ook gewoon de site hier neerzetten. Het gaat om netvibes.com. Ik kan er met geen mogelijkheid meer opkomen en dat is vervelend want dat is mn startpagina met al mijn feeds.
Zoals hierboven vermeld heb ik ook een ping en een tracert gedaan. Ping krijg ik alleen maar timeouts en bij de tracert gaat het goed totdat ik bij een .aorta.net doorgelust moet worden (althans ik denk dat dat hetgene is wat ik te zien krijg) en vervolgens krijg ik daarna allleen maar sterretjes en "request timed out".

Anyone? Ik heb niks verandert, ABP aan of uit maakt geen verschil. Firefox veilige modus werkt niet, Firefox gewoon werkt niet, Internet Explorer werkt niet. Heb een dual boot Windows 7 en Windows XP beide laden hem niet. Laptop hier laadt hem niet. Maar de rest van de wereld kan er wel bij.

Modem en router gereset, dus daar kan het ook niet aan liggen.

Code:
De wachttijd voor de verbinding is verstreken

    *   Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer het 
          over enkele ogenblikken opnieuw.

    *   Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt laden.

    *   Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw 
          computer of netwerk is beveiligd door een firewall of proxyserver.
 
Steph Kai zei:
Het gaat om netvibes.com. Ik kan er met geen mogelijkheid meer opkomen en dat is vervelend want dat is mn startpagina met al mijn feeds.

Als het deze url is, https://www.netvibes.com/nl dan is deze gewoon te bereiken
 
Terug
Bovenaan