• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Kadootjes bij een nieuw lid ?!?

P

Proximus

Toen ik mij aanmelde als nieuw lid (5 maanden geleden) zou ik een bestuurbaar auto'tje krijgen.

Tot dus ver nog niets ontvangen :}.

Ik heb ook al twee keer gebeld :][ hierover, en tot dus ver nog niets ontvangen.

Natuurlijk heb ik chello niet voor de kadootjes maar als ze het aanbieden moeten ze het ook geven. Ik namelijk ook gehoord bij "Ook dat nog" dat je dan niet de abonements geld hoeft te betalen om dat Chello ook niet voldoen aan hun kant van het contract.

Ik vind het rond uit belagelijk dat ze zelfs na twee keer bellen nog niets hebben toe gestuurd. Van mij krijgen ze dus qua service de dikke vinger :}

Zijn er meer mensen die het zelfde zijn over komen ?

Johan
 
Oooh, wat raar ?!?

Ik zal je op de lijst zetten ???

Volgens mij is het een zwarte lijst >:( >:(
 
Voor mij klinkt inderdaad hetzelfde liedje.

Drie maanden geleden een abonnement afgesloten. Op dat moment was de camera in de aanbieding. (nog) Niet gekregen.

Klantenservice: "tja, daar hebben wij geen overzicht van"
"Wie dan wel"
K: "Afdeling PR"
"Ah, kunt u mij dan doorverbinden?"
K: "Nee dat kan niet."
"Heeft u dan een nummer voor mij."
K: "PR heeft geen nummer."
"Is PR dan telefonisch niet bereikbaar?"
K: "Nee"
K: "Je moet gewoon wachten. Doei!"

Bekend verhaal?

JE wordt gewoon geforceerd om lijdzaam af te wachten. Je kunt gewoon niets ondernemen.

Succes allemaal.
Rein
 
Inderdaad....ik werd op een lijst gezet, ook afschepen dus :} :} :}
 
Tja, brief sturen naar algemeen adres UPC met als geadresseerde PR...
 
ik moest iets opsturen, en daaarna kreeg ik pas m'n chellowekker :p
 
Mijn nieuwe aanmelding werd tot 2x korting aangeboden. als zij de Wekker/Koptelefoon niet aan de melder wilde geven
 
Terug
Bovenaan