• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

kabinet_doet_te_weinig_tegen_illegaal_downloaden

  • Onderwerp starter Onderwerp starter pblock
  • Startdatum Startdatum
P

pblock

https://www.tiscali.nl/content/article/cmult/kabinet_doet_te_weinig_tegen_illegaal_downloaden/416446.htm

Gerelateerde artikelen

Illegale P2P-site wacht forse schadeclaim

BitTorrent opent digitale mediawinkel

https://www.tiscali.nl/content/article/cmult/illegale_p2psite_wacht_forse_schadeclaim/182226.htm
 
Tsja, toch schijnt 't minder te worden...

https://www.nu.nl/news/1077309/57/Minder_schade_door_illegale_software.html
 
thehunter zei:
Tsja, toch schijnt 't minder te worden...

https://www.nu.nl/news/1077309/57/Minder_schade_door_illegale_software.html

Als ze gewoon zorgen dat de dvd's en muziek cd's en software gewoon goedkoper word dan zal er ook minder mensen zijn die het downloaden.

Neem als voorbeeld een dvd of muziek cd, in de usa kost het 10eu voor de zelfde album betaal je hier 24eu voor, zelfde geld als dvd.
 
Devil-Strike.net zei:
Als ze gewoon zorgen dat de dvd's en muziek cd's en software gewoon goedkoper word dan zal er ook minder mensen zijn die het downloaden.

Neem als voorbeeld een dvd of muziek cd, in de usa kost het 10eu voor de zelfde album betaal je hier 24eu voor, zelfde geld als dvd.

Je hebt helemaal gelijk, ik kwam (in de gulden tijd) voor m'n werk vaker in Azië en daar kocht ik voor 10~15 gulden de nieuwste muziek cd's die hier 40 of meer kostten. Toen had ik idd allemaal originele cd's. Nu denk ik wel 2 x voor ik weer een originele voor €25 ga halen.
Prijzen in Nederland zijn veel te hoog, dit werkt illegaal downloaden in de hand.
 
Terug
Bovenaan