[Kabelnoord]Wie heeft de snelheidsverhoging al en wie niet.

Topicstarter
Topicstarter
G

GP500

NOu beleef je het , eindelijk nieuws van het front.

Niet even via een persoonlijk mailtje nee een linkje op de pagina en niet als nieuws geplaatst.:

https://www.kabelnoord.nl/downloads/42-chello_050105_upc_brieven.pdf
 
L

LennertXL

Arme Kablenoorders,

Kabelnoord zal waarschijnlijk wel service hebben verleend aan zijn klanten, van UPC hoef je dit niet te verwachten. Hou je rekeningen, afschrijvingen enzo maar goed in de gaten, want ze stelen zo je giro leeg. Die arrogante ups'er zijn niet te vertrouwen.

Greetz,
Lennert
ontevreden en bestolen UPC klant uit Rotterdam
 
A

AirX

Ik zit zelf ook bij Kabelnoord en heb nog steeds een Com21 en geen snelheidsverhoging. Een kennis zijn modem is echter al ingeruild voor een motorola en die zit wel al op de nieuwe snelheid (1e snelheidsverhoging snelheid :() te surfen. Ik heb geen bericht van een modemruil gekregen, dus ik ben benieuwd wanneer ze de Com21 snelheid omhoog gooien.
 
Topicstarter
Topicstarter
G

GP500

ik heb je al een mailtje gestuurd, maar ook even voor 't forum.

Ze zijn gelukkig bezig nu.
Zal bellen wanneer ik eens wat krijg.
 
W

WirelessErik

Ik zit er aan te denken om van @home weer over te stappen op chello, alleen het is een beetje belachelijk dat ze hier nog niet de zelfde snelheid hanteren als in de rest van het chello gebied. Je zou toch zeggen dat de config files van een standaard chello server afkomen.
Ook is het niet mogelijk om zelf hier je installatie te doen, volgens KN ivm netheid van de installatie en storingen ed. De @home installatie daarintegen mag je hier weer wel zelf doen :(
Ik heb hier toevallig nog een tweede modem aangesloten op het kabel signaal, maar hij vertikt het om, net zoals in de rest v/h chello gebied, online te komen. Hij blijft knipperen op het online lampje. Van een buurman heb ik de juiste frequentie opgesnort, en deze in het modem vastgezet, hij vertikt het om online te komen.

G
 
A

AirX

WirelessErik zei:
Ik zit er aan te denken om van @home weer over te stappen op chello, alleen het is een beetje belachelijk dat ze hier nog niet de zelfde snelheid hanteren als in de rest van het chello gebied. Je zou toch zeggen dat de config files van een standaard chello server afkomen.
Ook is het niet mogelijk om zelf hier je installatie te doen, volgens KN ivm netheid van de installatie en storingen ed. De @home installatie daarintegen mag je hier weer wel zelf doen :(
Ik heb hier toevallig nog een tweede modem aangesloten op het kabel signaal, maar hij vertikt het om, net zoals in de rest v/h chello gebied, online te komen. Hij blijft knipperen op het online lampje. Van een buurman heb ik de juiste frequentie opgesnort, en deze in het modem vastgezet, hij vertikt het om online te komen.

G

Als Chello abonee MOET je nu je eigen nieuwe modem installeren. Ze dumpen hem gewoon bij je thuis met een handleiding en succes :). Gelukkig is het wel te doen :angel: < geldt voor de upgrade
Als je voor de eerste keer Chello krijgt komt er wel een monteur langs ja
 
W

WirelessErik

Hier is bij een kamaraad van mij chello geinstalleerd, maar hij moest een monteur laten komen, ook heb ik dit nagevraagd bij KN, en die melden dat er altijd een monteur komt
 

Johnny54

Moderator
Berichten
19.086
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ik zit er aan te denken om van @home weer over te stappen op chello
[Offtopic]
Ik weet niet hoe de verbinding, stabiliteit is van het @Home netwerk bij jou, maar ik zou niet gauw overstappen naar chello:
- met zijn gratis datalimiet.
- nieuwsservers waar je nog niet eens een complete mp3 kan vinden.
- FTP verkeer dat gehinderd word, zodat je bijna geen snelheid hebt.

Een kennis van mij heeft @Home (Brabant) en hij heeft bovengenoemde problemen niet en ik met chello dus wel.
[/Offtopic]
 
Topicstarter
Topicstarter
G

GP500

WirelessErik zei:
Hier is bij een kamaraad van mij chello geinstalleerd, maar hij moest een monteur laten komen, ook heb ik dit nagevraagd bij KN, en die melden dat er altijd een monteur komt
jij moet gewoon naar KB bellen en vragen of ze 't controleren als 't niet lukt komt er een monteur.

Ook 1 keer gehad, bleek de coaxkabel beetje sluiting te maken bij aansluiting, dat helpt neit voor 't signaal.

Bij jou zou de modem wel eens kapot kunnen zijn, kun je die modem ook volledig resetten.
 
Bovenaan