Kabelnoord naar chello migratie

René

Moderator
Berichten
10.059
Internet
  1. Plinq
"Goed" nieuws voor de abonnee's van Kabel Noord. Men is druk bezig om het huidige platform, waarbij COM21 modems worden gebruikt, om te zetten naar de Eurodocsis standaard.
De migratie zou volgens de website medio januari zijn begonnen, en in totaal 3 weken in beslag nemen.
In eerste instantie worden de "oude" chello snelheden ingevoerd, maar dit zal later gelijk worden getrokken aan de huidige snelheid van de chello produkten.

Kabel Noord nieuwe snelheden:

[*] starter: 128/64
[*] easy: 400/128
[*] light: 1024/256
[*] classic: 2560/384
[*] plus: 4608/512
 
Nou, toppie hoor, je krijgt dan nog niet eens de nieuwe snelheden. Goh, wat zullen die mensen blij zijn zeg... >:(
 
Eindelijk krijge we de kltoezooi, maar nog lange nietttttttt >:( >:( >:( >:( >:( >:(


De oude 2500 klanten komen binnen het kwartaal en niet de beloofde 3 weken die al 2 weken omzijn.

ROtzooi, Een jaar nadat chello eht aankondigde en ook niet een beetje geld terug ofzo.
Gewoon een rotzooi.

En informeren ja pas als er 100 mensen gebeld hadden.
Lekker handig.
 
Terug
Bovenaan