R
RSP76
Ik heb een Thomson modem (zo'n witte) en kan alle sites goed bereiken. Ik heb daarnaast een dedicated server in een datacenter staan omdat ik websites bouw.
Deze server kan ik vanaf kantoor altijd goed bereiken maar vanaf huis nauwelijks. Ik kom er soms wel op maar meestal krijg ik een timeout.
Kan dit liggen aan een poort die ik open moet zetten of is er iets anders aan de hand? UPC weet het niet en kan er ook niet bij helpen helaas.
Indien het een poort is, hoe zet ik deze open?
Groet
Ruben
Deze server kan ik vanaf kantoor altijd goed bereiken maar vanaf huis nauwelijks. Ik kom er soms wel op maar meestal krijg ik een timeout.
Kan dit liggen aan een poort die ik open moet zetten of is er iets anders aan de hand? UPC weet het niet en kan er ook niet bij helpen helaas.
Indien het een poort is, hoe zet ik deze open?
Groet
Ruben