• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Kabelmodem stuk

E

Entity

Hallo,

Is hier iemand die ervaring heeft met stukke kabelmodems? De mijne is verdronken in het plantenwater, en nu wilt Chello mijn 250EUR laten betalen voor een nieuwe...

Heeft iemand hier ook wel eens een modem laten vervangen?

Thx.

O0
 
Ja, maar dat hij kapot was, was niet mijn schuld. De monteur kwam voor de storing en toen hij achter het probleem was (defecte modem dus) ruilde hij hem zo om. Gewoon even een nieuwe pakken. Maar je moet ook doen of je neus bloedt en het ding eerst goed op laten drogen.
 
Je hebt een klein probleempje (lees: groot probleem) :-\
Je zal dat toch moeten betalen. Dat ding is namelijk niet van jou: jij 'leent' em alleen maar!

P.S. € 250 vind je misschien duur, maar een kabelmodem is gewoon prijzig!!
 
Entity zei:
Is hier iemand die ervaring heeft met stukke kabelmodems? De mijne is verdronken in het plantenwater, en nu wilt Chello mijn 250EUR laten betalen voor een nieuwe...

Heeft iemand hier ook wel eens een modem laten vervangen?

Als je het modem gewoon goed had laten opdrogen (even voorzichtig openschroeven en fohnen), dan had je 'm als spontaan defect op kunnen geven.

Nu moet je gaan betalen... wat zonde voor je geld is.
 
Volgens mij ben je via je inboedel verzekering verzekerd voor dit soort ongelukjes.
waarschijnlijk kun je via je verzekering wel iets regelen. (als je tenminste verzekerd bent 8) )

upc staat wel in zijn recht om je die kosten te presenteren, lees de algemen voorwaarden maar eens na.. Staat overigens ook in dat je je kabel modem moet mee verzekeren in je inboedelverzekering.

suc6
 
Bedankt voor de reacties. Het ziet ernaar uit dat ik die 250EUR ga betalen. Dar wordt toch nog duur internetten. Dat van die inboedelverzekering wist ik nog niet (heb de alg. voorwaarden niet uit het hoofd geleerd) - en de verzekering wil hem op dit moment niet vergoeden.

Case Closed. :-[
 
Je hebt het gewoon niet helemaal slim aangepakt. Je bent veel te eerlijk.
Als je gewoon had gebeld dat je modem het niet meer doet dan hadden ze 'm gewoon omgeruild voor niks. Je had er nooit bij moeten vertellen hoe het gebeurd is.
 
sylvester zei:
Gelukkig zijn er nog eerlijke mensen (h), anders gaat UPC echt failliet :o ;)

(h) moet 8
) zijn 8)

BTW: jeezes wat een gedoe om gewoon 8
) neer te zetten, daar moet je
Code:
8[IMG]https://bla/[/IMG])
voor gebruiken
 
Hoi poepies.

Ik was eens een keer vergeten om het raam dicht te doen tijdens een wolkbreuk en heel mijn com21 was onder geregend met rood geknipper als gevolg :\

Nadat ik hem drooggefönt had en ik de stekker er weer in stak ging het modem zich keurig netjes aanmelden en kon ik weer zonder problemen internetten :)

Ik had ooit eens tijdens een rf storing een waanzinnig harde klap uit frustratie na een telefoontje met de helpdesk op dat modem gegeven: Powerledje uit. De volgende dag Modem weer gewoon online, alleen het powerledje doet het niet meer.

Maar als ze ooit die modems om gaan ruilen zeg ik dat het lampje spontaan is uitgegaan en dat ik voor zo'n kleinigheidje niet de brakke helpdesk gaat bellen.
 
Terug
Bovenaan