Kabelmodem connectie problemen postcode gebied 5741

h3b

Forum Gebruiker
Berichten
292
Sinds gisterenochtend veel problemen met het kabelmodem. Als deze wel online is dan is internet zeer traag + digitale telefonie werkt soms wel, vaak niet. Gisteravond wederom hetzelfde probleem. Wanneer je dan een reset van het kabelmoden (uit/aan) doet moet je 15 a 30 minuten wachten voordat het kabelmodem zich weer aanmeld. Hierna is de snelheid wel weer goed (maar voor hoe lang?) + digitale telefonie werkt dan ook weer. Gisterenavond de helpdesk gebeld ten tijde van het probleem, kon niet veel doen dan constateren dat het modem offline is. Na een 2e herstart deed het modem het uiteindelijk wel weer. Helpdesk heeft notitie gemaakt.

Deze morgen een collega gesproken die in hetzelfde postcodegebied zit (hetzelfde dorp, echter andere wijk) heeft vandaag precies hetzelfde probleem. Ik kan het echter nu niet checken omdat ik op kantoor zit.

Zijn er meer mensen in dit postcodegebied (5741) die dit probleem hebben.
 
Er is iets veranderd, weet niet wat...maar download via usenet is nu superstrak. Haal in newsleecher een strakke lijn van 2,45MB/sec ;D

Dit heb ik nog nooit eerder gehad! Normaal gesproken wisselt het continu van 1,4~2MB/sec hopen dat het blijft.
 
Terug
Bovenaan