G
Gerrit out
In november werd in de newletter gezegd dat in 2003 de kabelmodem zodnig werd hergeconfigureerd dat het opzetten van een VPN-verbinding via de 'lagere' poorten moest kunnen gaan lukken.
Ondanks diverse telefoontjes naar de helpdesk en een brief van mijn werkgever, de gemeente Velsen (waar overigens niet op gereageerd is...) is het per saldo nog steeds zo dat het niet kan.
De laatste melding: "vanaf 1 maart". Eerder was tegen de gebruikersvereniging de datum van 1 febrauri genoemd.
Het zal wel weer later worden. Ik denk dat ik mijn werkgever ga adviseren vcor de telewerkers uit de gemeente een ADSL-verbinding te promoten want ik ben zeer teleurgesteld
Gerrit Out
Ondanks diverse telefoontjes naar de helpdesk en een brief van mijn werkgever, de gemeente Velsen (waar overigens niet op gereageerd is...) is het per saldo nog steeds zo dat het niet kan.
De laatste melding: "vanaf 1 maart". Eerder was tegen de gebruikersvereniging de datum van 1 febrauri genoemd.
Het zal wel weer later worden. Ik denk dat ik mijn werkgever ga adviseren vcor de telewerkers uit de gemeente een ADSL-verbinding te promoten want ik ben zeer teleurgesteld
Gerrit Out
... ben een tevreden klant , en zal dat zeker blijven als poortjes open staan ,