• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Kabel1 EPG

Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
1.709
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Sinds enige tijd mis ik in de EPG de gegevens van Kabel1. Is er een tijdelijke onderbreking van deze EPG-gegevens?
 
EPG in gebied rond 's Graveland (naast Hilversum)

Ik heb hier in de buurt van Hilversum (in 's Graveland) en vermoedelijk sinds de overschakeling van Casema naar Ziggo het probleem dat de Electronische Program Guide (EPG) uberhaupt niet meer doorkomt. De opgehaalde informatie lijkt "leeg" en dus heb ik helemaal niets meer aan mijn Windows Media Center PC..... Hebben meer mensen last van dit probleem. (Dit ondanks dat ik op meerdere plaatsen gelezen heb dat er wel een naamsverandering heeft plaatsgevonden, maar dat er verder technisch niets gewijzigd is? M.a.w. de EPG zou gewoon hebben moeten blijven werken!
 
Woon in het voormalige AtHome gebied. EPG op Kabel1 doet het al een tijdje niet meer.
 
het probleem dat de Electronische Program Guide (EPG) uberhaupt niet meer doorkomt. De opgehaalde informatie lijkt "leeg" en dus heb ik helemaal niets meer aan mijn Windows Media Center PC
De EPG werkt ook nog gewoon, zie je op je humax ontvanger dan geen EPG bedoel je ? Want wat heeft dat met je media-center te maken?
Of bedoel je dat de EPG van windows mediacenter niet meer werkt, die komt toch bij Microsoft vandaan en niet vanaf het kabelnetwerk?
 
Geen enkele decoder geeft volgens mij nog de EPG vam ALLEEN Kabel1 nog door. Alleen deze zender is dus leeg.
 
EPG in gebied rond 's Graveland (naast Hilversum)

Ik weet eerlijk gezegd niet of de EPG voor Media Center bij Microsoft vandaan komt. Feit is in ieder geval dat met de overgang van Casema naar Ziggo (of "toevallig" op dezelfde dag) een groot deel van de EPG niet meer werkt. Voor bijvoorbeeld NL1, 2 en 3 is er geen data meer beschikbaar. Daarnaast geldt ook dat de frequenties niet meer gedownload kunnen worden (is dit ook niet onderdeel van de EPG). De PC (of tunerkaart) moet nu geheel zelfstandig de kanalen scannen (wat voorheen niet hoefde).

Weet niet of dit helpt, maar advies in deze wordt zeer gewaardeerd!
 
EPG in gebied rond 's Graveland (naast Hilversum)

EPG doet nu ook hier weer.... Ik heb geen idee wat er verbeterd is (maar dat interesseert me nu minder). Dank in ieder geval voor jullie suggesties en commentaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan