R
Rocco
Kan iemand mij advies geven hoe ik het volgende moet doen:
In mijn woonkamer komt de kabel van de wijkcentrale binnen op een contactdoosje met TV en radio aansluiting. Hierop zit een doosje geprikt met hierin wederom de TV en radio aansluiting en het internet-modem. Ik heb daar dus de TV en radio van de woonkamer aangesloten. Nu wil ik ook op de 1e verdieping TV en radio hebben en wil daarbij 1 coax kabel trekken waarover dus het TV en radio signaal loopt. Op de 1e verdieping wil ik dan ook weer zo'n contactdoosje aansluiten zodat ik daarop de TV en radio kan aansluiten. Wie weet hoe dit het beste moet?
In mijn woonkamer komt de kabel van de wijkcentrale binnen op een contactdoosje met TV en radio aansluiting. Hierop zit een doosje geprikt met hierin wederom de TV en radio aansluiting en het internet-modem. Ik heb daar dus de TV en radio van de woonkamer aangesloten. Nu wil ik ook op de 1e verdieping TV en radio hebben en wil daarbij 1 coax kabel trekken waarover dus het TV en radio signaal loopt. Op de 1e verdieping wil ik dan ook weer zo'n contactdoosje aansluiten zodat ik daarop de TV en radio kan aansluiten. Wie weet hoe dit het beste moet?