M
MoLoToV
Hallo,
Ik wil graag kabeltje trekken van beneden naar boven en hier hebben wij nog een bestaande buis voor die naar boven loopt. Echter past het UTP gedeelte van de kabel niet door het buisje, is het mogelijk deze er vanaf te demonteren en er later weer op te zetten? Zoja hoe?
alvast bedankt!
Ik wil graag kabeltje trekken van beneden naar boven en hier hebben wij nog een bestaande buis voor die naar boven loopt. Echter past het UTP gedeelte van de kabel niet door het buisje, is het mogelijk deze er vanaf te demonteren en er later weer op te zetten? Zoja hoe?
alvast bedankt!