kabel decoder niet aan de praat!!!

D

djmp68

Hoi,

Ik heb een mr zap aangeschaft maar krijg die niet aan de praat in zaandam. Waarschijnlijk heeft dit te maken met de frequentie die niet correct is ingesteld!!! Krijg geen connectie met het netwerk. Dit terwijl is hem heb gekocht van iemand uit Rotterdam(upc) die wel ontvangst heeft. Dit met freqentie 306.25

Netwerkcode 2222 of 4444
Frequentie ????
Symbol Rate 687850
Modulatie 64

Of werkt het gewoon niet hier. Ik weet dat upc zelf in de regio motorola hanteerd. Voorheen Philips... Ik hoop dat u mij enige informatie kan verschaffen. (freq??)
 

gertjan

Forum Gebruiker
Berichten
62
ik heb hier een motorola kast http://192.168.100.1/signal.html michien dat daar wat info kunt vinden mijn eigen abo werkt niet omdat geen abo heb van dtv je Frequentie van je kabel modem proberen.
 
Topicstarter
Topicstarter
D

djmp68

Ik heb geen kabelmodem. Elke kabelmaatschappij stuurt een frequentie met betrekking tot digitale televisie. De frequentie van bijvoorbeeld Dordrecht is 306.25 en heeft niets te maken met de frequentie die je op de televisie moet afstellen. Nu zoek ik de frequentie van upc digital die in zaanstad wordt uitgezonden. Anders moet ik maar alle frequentie's proberen...... :'(
 

HP Deskjet

Product Tester
Berichten
2.994
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Een Sagem doos werkt niet in Zaandam.  Het systeem in Rotterdam is anders als dat in Zaandam dus het heeft weinig zin om het te proberen.  Volgens mij moet je een Motorola doos hebben en een Motorola doos kan van UPC krijgen.  Je hebt waarschijnlijk een illegale doos van iemand gekocht en niet via UPC.  Mooi genept dus.

Ik woon in het centrum van Rotterdam (Postcode 3014) en mijn

Sagem Set Top Box Instellingen zijn  (te vinden onder Netwerkinstallatie) :

Netwerknummer 2222

Freq. In MHz  306,25

Symbol Rate  68750

Modulatie  64

als je geen smartcard of Motorola doos hebt krijg je niets te zien en terecht ook. Ik raad je aan om 0900 1580 te bellen en de mensen daar te vragen wat de frequentie is.
 

sentinelathome

Forum Gebruiker
Berichten
208
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
denk beter niet dat je 0900-1580 moet bellen

aangezien dit waarschijnlijk een illegale decoder betreft.
 
Topicstarter
Topicstarter
D

djmp68

Ik heb hem inmiddels weer verkocht aan een collega die in voorburg woont.... En het werkt daar wel. (casema) Maak niet uit er komt eerders een monteur bij mij om de boel aan te sluiten....
 
C

Chill_out

:)Hey ik heb effe een paar vragen. ???
1* wordt de tijd op je mrbox door mrzap zelf door gegeven?
2* weet iemand wat et betekent als ik op de mrzap box waar de tijd hoort te staan; PB:03 knipperend krijg te staan. en hoe ik dat moet oplossen.
Nou dan zal je zeggen natuurlijk " bel de klanten service" maar ik heb geen abbonement.
3* weet iemand of er winkels zijn die dat op kunnen lossen?

p.s ik hoop dat er een paar slimmerikken zijn die dat mij kunnen vertellen! ;D

groeten van chill_out!!!!!!! ;)
 
C

Chavez

..misschien weten jullie dit ???
kan ik met een Sagem decoder(legaal) die prima werkt in Rotterdam eo. ook in Gelderland gebruiken? Ik weet dat ze daar motorola hebben, maar ik lees hier over frequenties en was benieuwd of het kon.
 
Bovenaan