kaart is geactiveerd geen signaal meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

scroeffie

e100-4

ik klop hier maar aan want bij Ziggo willen ze me niet helpen kant en klare emails heb ik niks aan
ik heb geen kanalen meer behalve nl1 nickelodoen en limburg zenders doen het de rest is allemaal versleuteld heb alles in 1 basis heb geprobeerd via ziggo site kaart herstellen maar helpt niet factory reset help ook niet zenders opnieuw zoeken etc helpt ook niet
heb de ontvanger kaart ruim 6 maanden niet gebruikt
op mijn kaart staat @home inplaats van ziggo
kan ik mijn kaar gewoon terug sturen naar hun zodat ik een nieuwe krijg

mvg soufian
 
Al geprobeerd de kaart te herstellen? Dat kun je zelf hier doen. Zorg er wel voor dat de ontvanger aan staat op het moment dat je op de knop drukt.

EDIT: Hmm, beter lezen. Dat had je al geprobeerd.
 
Al geprobeerd de kaart te herstellen? Dat kun je zelf hier doen. Zorg er wel voor dat de ontvanger aan staat op het moment dat je op de knop drukt.


jazeker help niet heb meerdere malen geprobeerd mag niks bater ontvangen staat nu ruim 30min nog steeds geen beeld behalve nl 1
signaal sterkte is 100%
 
Wellicht moet die kaart ge'reprovisioned' worden omdat deze zo lang niet gebruikt is. Kan alleen via webcare (Jelle of zo) of 1200.
 
Wellicht moet die kaart ge'reprovisioned' worden omdat deze zo lang niet gebruikt is. Kan alleen via webcare (Jelle of zo) of 1200.

wie is jelle ??

ik heb meerdere malen ziggo gebeld gemaild zij zeggen dat het probleem bij mij ligt maar ik weet wel beter heb alles gechekt van a tot z
 
ja dat klopt ik had ook een collega van je aan de telefoon ik ben net thuis en heb digitale kastje aangezet geen zenders alles gechekt nu heb ik maar weer zender opnieuw zoeken gedaan maar hij kan niks vinden ik heb geen splitters wel 2 versterkers 1tje onder 1tje boven
frequentie=356.00mhz
netwerknummer=1111
symbolrate=6875
modulatie=64-qam
heb nooit daar iets aan verandert analoog heb ik perfect beeld zowel onder als boven
signaal sterkte is 50%
kwaliteit is 0 soms 1% ???

echt alle kabels zijn gechekt zonder versterkers heb ik helemaal geen sterkte

ok heb het kastje onder aangesloten direct op de kabel die van buiten komt dus zonder modem telefoon en internet sterkte is oke 30% maar kwaliteit is 0% dus de oorzaak ligt bij jullie ??
telefoon en internet doen het perfect
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan