D
DJ Randall
Sinds gisteren kon ik op mijn 2e kaart geen standaard zenders meer ontvangen. Van alles geprobeerd: Kaart eruit, TV uit, Reset, maar niets hielp. Behalve NL1 wilde niets meer. Vandaag eens gebeld met Ziggo.
Die komen met het verhaal dat ze hun systeem hebben opgeschoond en heel wat kaarten hebben verwijderd. Mijn kaart ( begint met nummer 4150 ) behoorde tot de range verwijderde kaarten!
Ze gaan de kaart weer activeren..... Het zal afwachten worden of het allemaal weer gaat werken.
Ik wilde dit toch even delen, wellicht dat anderen hier ook last van hebben/gaan krijgen.
Die komen met het verhaal dat ze hun systeem hebben opgeschoond en heel wat kaarten hebben verwijderd. Mijn kaart ( begint met nummer 4150 ) behoorde tot de range verwijderde kaarten!
Ze gaan de kaart weer activeren..... Het zal afwachten worden of het allemaal weer gaat werken.
Ik wilde dit toch even delen, wellicht dat anderen hier ook last van hebben/gaan krijgen.
