• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Kaart gedeactiveerd ( zender behoort niet tot uw abonnement melding )

Status
Niet open voor verdere reacties.
D

DJ Randall

Sinds gisteren kon ik op mijn 2e kaart geen standaard zenders meer ontvangen. Van alles geprobeerd: Kaart eruit, TV uit, Reset, maar niets hielp. Behalve NL1 wilde niets meer. Vandaag eens gebeld met Ziggo.
Die komen met het verhaal dat ze hun systeem hebben opgeschoond en heel wat kaarten hebben verwijderd. Mijn kaart ( begint met nummer 4150 ) behoorde tot de range verwijderde kaarten!
Ze gaan de kaart weer activeren..... Het zal afwachten worden of het allemaal weer gaat werken.
Ik wilde dit toch even delen, wellicht dat anderen hier ook last van hebben/gaan krijgen.
 
Dit is een al jaren bekend verschijnsel bij Ziggo.
Als een kaart niet goed is ingevoerd, verdwijnt ie bij een update weer uit hun systeem. Onkunde, dus. Onbegrijpelijk dat dit nog steeds gebeurt.:shock:
 
Ik heb de kaart bij Expert gekocht en laten activeren...... Ik weet dus niet wie het fout heeft gedaan... Expert of Ziggo?
 
In dat geval zou je "Mijn Ziggo" nog eens kunnen proberen voor een activatie.
En anders even contact opnemen met het Ziggo Webteam in dit forum. Die hebben mij indertijd ook tot twee maal toe uitstekend geholpen!:thumb up:
 
Zoals boven vermeld, ik ga het nu eerst afwachten.
Ze heeft mij gevraagd de TV de komende uren aan te zetten op NL1 voor de activatie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan