• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

JVC LCD TV op de Cisco HD Decoder

  • Onderwerp starter Onderwerp starter internetsmurf
  • Startdatum Startdatum
I

internetsmurf

Ik heb een JVC LCD TV type LT 42R90BU. Nu is mijn vraag of dit scherm handshake problemen zou kunnen ondervinden op de Cisco HD Decoder. Ik heb nu nog de zilverkleurige Thomson DVR Decoder met het Royaal pakket van UPC. Voordat ik ga overstappen zou ik dit graag willen weten.
 
Ja, alle tv's kunnen problemen ondervinden. Zelfs de Toshiba Regza 32C3001P die perfect werkte icm de Cisco HD-DVR werkt sinds een software update van de Cisco HD-DVR medio maart/april niet meer goed icm deze box. :(
 
sylvester(rr) zei:
Ja, alle tv's kunnen problemen ondervinden. Zelfs de Toshiba Regza 32C3001P die perfect werkte icm de Cisco HD-DVR werkt sinds een software update van de Cisco HD-DVR medio maart/april niet meer goed icm deze box. :(
Bedankt voor je reactie. Het vervelende is dat je het hd gedeelte van het abonnement niet kunt uitproberen. Je zit er dan meteen weer een jaar aan vast. En als er dan problemen zijn betekend dat meteen een jaar lang problemen.
 
Mochten er problemen zijn, dan kom je echt wel van het abonnement af. Desnoods met een beetje hulp van het Webcare team op dit forum mocht je telefonisch er niet uitkomen. :)

Daar hoef je je echt geen zorgen om te maken.
 
sylvester(rr) zei:
Mochten er problemen zijn, dan kom je echt wel van het abonnement af. Desnoods met een beetje hulp van het Webcare team op dit forum mocht je telefonisch er niet uitkomen. :)

Daar hoef je je echt geen zorgen om te maken.
Ok, nou dat is dan fijn om te weten. Ik wil graag over gaan stappen omdat ik mijn abonnement uit wil breiden met hd. En tot nu toe ben ik zeer tevreden met de diensten van UPC en ook met de service van de helpdesk.
 
Terug
Bovenaan