R
raymond
Hi!
We zien regelmatig mensen op de verkeerde servers inloggen en dan postings doen dat ze niet kunnen inloggen.
Hier nog een keer de juiste servernamen, ze zijn gerelateerd aan het e-mail adres waar je mee inlogd. Heb je een @quicknet adres dan gebruik je dus de quicknet server. Een @Ziggo adres, de Ziggo server.
Je logt altijd in met je volledige e-mail adres. Dus niet alleen met piet als je adres piet@quicknet is.
Servernamen:
@quicknet.nl news.quicknet.nl
@multiweb.nl news.quicknet.nl
@casema.nl news.casema.nl
@home.nl news.home.nl
@ziggo.nl news.ziggo.nl
De fun domeinen (hahah.nl enzovoort) kunnen gebruik maken van de Ziggo news server.
Bye,
Raymond.
We zien regelmatig mensen op de verkeerde servers inloggen en dan postings doen dat ze niet kunnen inloggen.
Hier nog een keer de juiste servernamen, ze zijn gerelateerd aan het e-mail adres waar je mee inlogd. Heb je een @quicknet adres dan gebruik je dus de quicknet server. Een @Ziggo adres, de Ziggo server.
Je logt altijd in met je volledige e-mail adres. Dus niet alleen met piet als je adres piet@quicknet is.
Servernamen:
@quicknet.nl news.quicknet.nl
@multiweb.nl news.quicknet.nl
@casema.nl news.casema.nl
@home.nl news.home.nl
@ziggo.nl news.ziggo.nl
De fun domeinen (hahah.nl enzovoort) kunnen gebruik maken van de Ziggo news server.
Bye,
Raymond.
