• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Juiste servernamen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter raymond
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
R

raymond

Hi!

We zien regelmatig mensen op de verkeerde servers inloggen en dan postings doen dat ze niet kunnen inloggen.

Hier nog een keer de juiste servernamen, ze zijn gerelateerd aan het e-mail adres waar je mee inlogd. Heb je een @quicknet adres dan gebruik je dus de quicknet server. Een @Ziggo adres, de Ziggo server.

Je logt altijd in met je volledige e-mail adres. Dus niet alleen met piet als je adres piet@quicknet is.

Servernamen:

@quicknet.nl news.quicknet.nl
@multiweb.nl news.quicknet.nl
@casema.nl news.casema.nl
@home.nl news.home.nl
@ziggo.nl news.ziggo.nl

De fun domeinen (hahah.nl enzovoort) kunnen gebruik maken van de Ziggo news server.

Bye,
Raymond.
 
ziggo news

Hallo mag ik hier een vraag stellen ik heb bij newsleecher ,
news.ziggo.nl als sever ingesteld en nu komt mijn snelheid niet
hoger als 4 kb\sec wat doe ik verkeerd???
 
Hi!

We zien regelmatig mensen op de verkeerde servers inloggen en dan postings doen dat ze niet kunnen inloggen.

Hier nog een keer de juiste servernamen, ze zijn gerelateerd aan het e-mail adres waar je mee inlogd. Heb je een @quicknet adres dan gebruik je dus de quicknet server. Een @ziggo adres, de Ziggo server.

Je logt altijd in met je volledige e-mail adres. Dus niet alleen met piet als je adres piet@quicknet is.

Servernamen:

@quicknet.nl news.quicknet.nl
@multiweb.nl news.quicknet.nl
@casema.nl news.casema.nl
@home.nl news.home.nl
@ziggo.nl news.ziggo.nl

De fun domeinen (hahah.nl enzovoort) kunnen gebruik maken van de Ziggo news server.

Bye,
Raymond.

En ik kan dus via mijn newsreader (Mesnews) met mijn @home E-mailadres inloggen op news.ziggo.nl, want in mijn geval heeft deze hetzelfde IP nummer als news.home.nl = 212.52.40.12
 
Hi!

En ik kan dus via mijn newsreader (Mesnews) met mijn @home E-mailadres inloggen op news.ziggo.nl, want in mijn geval heeft deze hetzelfde IP nummer als news.home.nl = 212.52.40.12

Wat is je punt? Ik geef de officiele namen aan, als je iets anders invult, en het werkt opeens niet meer, wees dan niet verbaasd :-)

In dit geval is -op dit moment- news.ziggo.nl en news.home.nl hetzelfde, geeft echter geen garantie dat dat some point in time, anders gaat worden.

Bye,
Raymond.
 
newsserver

Ik kan sinds de overgang naar Ziggo geen contact meer krijgen met mijn newsserver. Nu betaal ik steeds via Eweka en dat werkt goed maar ik vind het toch zonde van die 100 GB die ik mag downloaden via Multikabel/Ziggo.
Het adres voor "oude" Multikabel abbonees is toch News.Multikabel.nl?
Ik krijg namelijk geen contact meer via of SaBNzbd, Newsleacher of via GraBBit.
Alvast bedankt!
 
Hi!

Ik kan sinds de overgang naar Ziggo geen contact meer krijgen met mijn newsserver. Nu betaal ik steeds via Eweka en dat werkt goed maar ik vind het toch zonde van die 100 GB die ik mag downloaden via Multikabel/Ziggo.
Het adres voor "oude" Multikabel abbonees is toch News.Multikabel.nl?
Ik krijg namelijk geen contact meer via of SaBNzbd, Newsleacher of via GraBBit.
Alvast bedankt!

news.quicknet.nl wat het altijd al was...

Staat ook bovenin deze thread notabene :applause: daar ging de thread over...

Bye,
Raymond.
 
idd

Tsja soms ben je gewoon heel dom.
Had een veels te oude versie van SabNZb die tot nu toe wel werkte maar na een nieuwe installatie van pc dus niet meer. Snap alleen niet zo goed waarom ook Grabbit het niet wilde doen maar ok alles werkt weer.
Maar thnx voor reactie!!
 
Port nummer van news.ziggo.nl

Sinds 1 december overgestapt naar Ziggo all in one (10 MB)

Altijd al met SABnzbd +0.4.4 gewerkt en met een Payserver via port 80 en 119 gedownload.

Nu ingelogd via news.ziggo.nl
Port 21
[email protected]
ww

Maar ik kan niet downloaden, dus naar mijn mening is port 21 niet goed.

Wat doe ik fout !!!
 
Port nummer van news.ziggo.nl

De poort 21 aangepast naar 119 maar nu de volgende fout code SABnzbd

Port 119 failed, message = 482 Authenticatioon Rejected !!!


Wat nu
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan